Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi hej! jag är en tjej på 15 år som vill tjäna pengar men vet inte riktigt hur? har ni några tips? :D
Svar
18
· Visningar
1 117
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
15 600
Senast: MiaMia
·
Kultur Kära buke, har ni några tips på bra HBTQ+ böcker? Främst fakta (men ge gärna skönlitteratur tips också om ni har något). Historia...
Svar
12
· Visningar
1 047
Kropp & Själ Någon som kan tipsa? Jag bor mitt ute i ingenstans och har långt till någon riktig sminkbutik. Hinner inte åka dit. Det enda som finns...
Svar
16
· Visningar
1 011
Senast: tuaphua
·
Kultur Fråga från en som ligger lite efter 😁 Är det värt att se serien? Var ser man den bäst/enklast/billigast isf?
2 3
Svar
42
· Visningar
2 062
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Om man ska söka en högskoleutbildning och det står 'Grundläggande behörighet' som behörighetskrav, visst ingår det som förut hette Matte...
Svar
3
· Visningar
535
Senast: MiaMia
·
Mat Allvetande buke! När jag gick i grundskolan 2001-2011, så serverades på fredagar alltid soppa och mjukt bröd. Det bästa var de fredagar...
Svar
7
· Visningar
763
Senast: cambodia
·
Tjatter Fick en inbjudan från en vän/fd kollega som gifter sig snart, inbjudan kom 2 veckor innan bröllopet. Nu vet jag att de kör väldigt...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 878
Tjatter Det är kallt på morgonen och tvätten tar två dagar att torka. Jag bor i Ög hur är det hos er?
2 3
Svar
40
· Visningar
1 764
Senast: fejko
·
Samhälle Efter att en kompis var med om en grej frågade jag chefen om hjärtstartare idag och det visade sig att det inte finns någon på mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 848
Senast: lingonben
·
Svar
24
· Visningar
2 573
Senast: Smoothi
·
Fordon Bilen är på verkstad med trasig lambdasond. Bilförsäkringen ersätter hyrbil om skadan omfattas av villkoren i bilden. Verkstaden ringde...
Svar
8
· Visningar
981
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
3 358
Fritid Nästa vecka ska jag på visning på en chokladfabrik med en kompis ska bli så kul att kliva in i chokladens underbara värld. Avslutas...
Svar
7
· Visningar
565
Senast: MJLee
·
Skola & Jobb Jag har många fysiska handlingar som jag granskar på detaljnivå rad för rad i mitt jobb. Tänk kontoutdrag med rader där du behöver...
Svar
5
· Visningar
629
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 280
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag är född på mitten av 80-talet, så min ungdom bestod av att ögonbrynen skulle plockas ultratunna. :nailbiting: Jag, som annars har en...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
15 156
Relationer Om ni ser att någon har ett hårstrå (eller en fiber eller nåt) på sin mat, vad gör ni då? Om någon har en krage som är knögglig - vad...
Svar
9
· Visningar
999
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Den här tråden tangerar en del andra trådar, men jag tänkte att det skulle bli en mer positiv tråd. Det är en del användare, jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 262
Fritid Äntligen en ny säsong, ett av mina favorithösttecken! Och för Rögles del rivstart med derby på hemmaplan, spännande fastän jag inte är...
Svar
2
· Visningar
310
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp