Här finns det semlor, förhoppningsvis helt utan aioli, för alla* klockan 14.30.
*anställda saknades :-)
Tänk vilken chock ändå..., om man är den ena som får den med aioli. Semmmel roulette någon??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här finns det semlor, förhoppningsvis helt utan aioli, för alla* klockan 14.30.
*anställda saknades :-)
Kan rapportera att semlorna var från mitt favorit bageri så dom var såklart riktigt braSemlor idag på jobbet kl 15. Hoppas så att dom är riktigt bra semlor!
Snöinducerad semmelkris? Eller fel tråd? Jättemycket snö här med!Gick ut och röjde fram bilen. Skottade runt, och borstade av. En timme senare syntes den inte längre.
Kan det bara sluta snöa!!
Snöinducerad semmelkris? Eller fel tråd? Jättemycket snö här med!
Alltså seriöst!? Grädden är ju frusen!Hemköp sålde 2-p semlor för 29.95kr så ett sånt fick visst följa med hem också.
Likadant om man beställer från Foodora Market... gissa om jag blev besviken när jag handlade mat, köpte med semlor och hade kaffe i koppen och bet i semlan... Jag var tvungen att kolla en extra gång om det var knäckebröd, eller semla jag bet i... Men det var kallt, så det var semla med väl djupfryst grädde.Alltså seriöst!? Grädden är ju frusen!
...du hör hemma i "vem har kallast"-tråden och gick långsamt hem?Alltså seriöst!? Grädden är ju frusen!