Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte du alla?!Hittade minisemmelbuffe på ica idag när jag är på besök hos min bror Visa bifogad fil 137685
Bara 2Köpte du alla?!
Attans, nu vill jag ha en räksemla ocksåhttps://www.aftonbladet.se/nyheter/...lla-semlor-med-aioli-i-stallet-for-vaniljkram
tänkte denna artikel passar bra in här
Räksemla ät jättegod. Frallor gjorda som räksmörgås och med lock.Attans, nu vill jag ha en räksemla också
Mmmm! Semmeldagen är inne så nu fick det allt bli en semla på rätta dagen, inte fuskat i år . Sååå gott med te, precis så jag vill ha den . Lyxade till med en bageri/kondissemla
Vi åt kanelbullesemla idag, den var så himla god!Tycker att vi behöver prata om semlor. 13 februari är fettisdagen i år! Har ni ätit några semlor ännu eller håller ni er strikt till det riktiga datumet? Ska det vara en traditionell semla eller är det kul att prova olika varianter? Kanske är du en person som inte gillar semlor?
Jag gillar vanliga semlor men provar gärna andra sorter med.
Hoppas vi ska få det här med. Fick iaf förra året.Vi ska få semla på eftermiddagsfikat på jobb idag. Mums!
Japp, här var det semlor till em- fikat.Hoppas vi ska få det här med. Fick iaf förra året.