Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tar på mig nya varje morgon. Sover oftast utan, men annars byter jag bara. Ibland kan det bli fler gånger per dag, utifall jag tränar eller duschar mitt på dagen.
Tvätta trosor gör jag typ en gång i veckan.
Byter trosor två gånger om dagen. Det beror på att jag har någon fix idé om att vissa trosor är "ute i allmänheten-trosor" och vissa är "hemma och sovtrosor"
Sover utan och går ganska ofta utan också om det inte är något särskilt, så det varierar lite hit och dit... men jag tar förstås rena på mig när de åker på.
Byter varje morgon när jag klär på mig. Kan bli ytterligare ett byte om jag blivit väldigt svettig och/eller blöt i samband med ridning/träning (rider alltid utomhus så ösregnar det har det hänt att det gått igenom exakt vartenda klädlager). Då tycker jag även hästlukten från ridbyxorna sätter sig mer i trosorna än om ridbyxorna är torra.
Byter strumpor så gott som dagligen också. Har jag bara varit hemma och inte ridit/gått i skor hela dagen kan de få hänga med en dag till, men då är det oftast för att jag heller inte duschar efter en sån innedag. Byter alltid strumpor efter dusch.
Det beror ju på vad man gör, men minst varje dag. Sover helst inte i trosor, så tar nya varje morgon. Men om jag duschar då byter jag ju efter dusch så då blir det ju två gånger den dagen tex om man tränat.
Hästhantering Nu har jag inte läst tråden jättenoga, så ber om ursäkt om jag missat något. Tyckte mig se någonstans att hon verkar gå ensam. Kan hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.