Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Ännu en morgon där jag väcks av sambon som som stänger alla luckor i köket :grin: Finns det något man kan köpa som dämpar ljudet? Har...
Svar
14
· Visningar
2 735
Senast: pepp
·
Hemmet Jag skulle vilja printa en dekal/klistermärke att sätta på min brevlåda. Det är ett foto på familjen jag vill printa. Brevlådan ska...
Svar
7
· Visningar
1 555
Senast: Pudlan
·
Hemmet sim man sätter i vasken i groventrén när man fyller den med vatten? Har en tvättbänk som numera saknar sin plupp. Jag har försökt googla...
Svar
11
· Visningar
3 560
Senast: Rie
·
R
Hemmet Jag och min partner pratar lite löst om att byta ut vårt kök i framtiden (inte än på ett tag pga Oliver Twist-status just nu pga...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 984
Senast: Raderad medlem 6459
·
Hemmet Jag har ett uterum som jag aldrig sitter i. På sommaren är det alldeles för varmt och på vintern för kallt. Nu är det en sluss mellan...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 607
Hemmet Finns säkert fler som haft detta problemet. Vårt kylskåp stinker, ungefär rutten kål eller lök eller någon liknande rutten grönsak...
Svar
5
· Visningar
5 436
Senast: Egonson_
·
Hemmet Jag märker av en skillnad med mina sängkläder gällande hur mkt hundhår som fastnar och hur lätt dessa sedan försvinner i tvätt- och...
Svar
18
· Visningar
9 802
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag skulle vilja ha ett större skrivbord, men bor litet. Såg den här bilden och blev kär :love: Men hur kan man på bästa sätt göra så...
Svar
11
· Visningar
6 291
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Om man köper ett hus med lägenheter som går att hyra ut, jag tror dom är uthyrda i dagsläget. Kan man som ny köpare av huset säga upp...
2
Svar
25
· Visningar
1 921
Senast: tanten
·
Hemmet Bukepedia - hur är det med livslängden på en micro? Jag har aldrig hittills varit med om att en micro dött. ...vilket jag trodde de...
2
Svar
27
· Visningar
6 482
Senast: Raderad medlem 120709
·
Hemmet Nu behöver jag lite input av er. Gård såldes med tillhörande 15 ha mark. Nu har tydligen länsstyrelsen överklagat avstyckningen och...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 904
Senast: Teilani
·
Hemmet Vi har en dagbädd som soffa (IKEA Hemnes) och den är rätt obekväm i ryggen. Jag letar efter soffkuddar som är större och framför allt...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: hallonsaft
·
Hemmet Jag har tänkt ändra om lite här hemma men är osäker på om jag ska måla eller tapetsera, vad blir egentligen billigast? Förstår att det...
Svar
5
· Visningar
2 644
Hemmet Om man köper ny soffa (inte på Ikea) - brukar de kunna ta med sig den gamla när de levererar den nya?
2
Svar
28
· Visningar
2 833
Hemmet Det är dags för ommålning i lägenheten. Vi bor litet, omkring 65-70 kvadrat, i två rum och kök. Det är ekparkett (ska bli) i hela...
2
Svar
37
· Visningar
2 236
Senast: Sissa
·
Hemmet Renoveringen fortskrider och vi börjar närma oss att få tvättstugan klar. Eller ja, det börjar snart bli dags att fylla den med...
2
Svar
24
· Visningar
3 078
Senast: Philosophia
·
Hemmet Det är stopp i mitt avlopp i badrummet. Hundhår förmodligen. Vilken är den bästa rensjvajern för att ta hand om proppar av hundhår? Det...
2
Svar
22
· Visningar
3 123
Hemmet Jag hade förslutit en flaska hemgjord svartvinbärssaft så dåligt att det har läckt ut massor i kylen och vidare ner på mitt trägolv...
Svar
5
· Visningar
1 378
Senast: Sasao
·
Hemmet Kusinbarnet konstaterade häromsistens att jag ALLTID har allt hemma. Hen räknade förnumstigt upp: plåster, savetter, sårservetter...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
5 101
Senast: Egonson_
·
Hemmet Måste bara avreagera mig lite. Under stormen gorm blåste taket på vårt hyreshus av (våning 8 av 8). Initialt hade vi problem med kallt i...
Svar
9
· Visningar
1 178

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka