aprilmaj
Trådstartare
Vad är det? Är det något jag behöver köpa? Jätteakut?Just ja, jag har en docka riktig paracord också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det? Är det något jag behöver köpa? Jätteakut?Just ja, jag har en docka riktig paracord också
Risky, riskyDå kommer jag ramla isär snart
Risky, risky
Vad är det? Är det något jag behöver köpa? Jätteakut?
Kors! Jag tror inte jag behöver det! MärkligtDet är väldigt starkt rep som machogubbarna och survivalistnördarna gillar repar man upp det får man tunnare trådar som kan används som fiskelina tex. De finns i olika styrkor tex 550 som tål 250 kg.
Det har tom använts av astronauter när de reparerade Hubble
https://en.wikipedia.org/wiki/Parachute_cord
Kors! Jag tror inte jag behöver det! Märkligt
Blått rep duger så länge, men såret kommer inte att läka ordentligt. Försåvitt det inte är ett blått Hello Kitty-rep.Och silvertejpen är slut
Men jag har blått rep! Borde funka va
Ja, det skulle vara för det då. Blir faktiskt lite irriterad på alla trasiga rymdteleskop som ligger och dräller överallt. Astronauter verkar vara ett slarvigt släkte.Och så kan man laga rymdteleskop med det
Blått rep duger så länge, men såret kommer inte att läka ordentligt. Försåvitt det inte är ett blått Hello Kitty-rep.
Och jag har ett handflätat koppel som en tjej på en annan hundsajt flätat åt Leon.Just ja, jag har en docka riktig paracord också
Suveräna anledningar att skaffa saker; fina mönster, fina färgerJag bor så trångt så kan inte ha allt hemma men jag har iallafall 7 förpackningar servetter (använder typ aldrig servetter men de var ju så fina och en del var det halva priset på). Har även 5-6 rullar presentpapper, som jag inte använt på evigheter (det var så fint mönster på dem ).
Det blir svårt, men det KAN gå att reparera även såhär långt efteråt. Med nano-Hello Kitty.Jag har aldrig använt Hello Kitty produkter så inga av mina sår har läkt
Kunde inte någon sagt det åt mig när jag tex gick med på att operera bort blindtarmen
Eller den gången jag födde barn för snart 16 år sedan och blev sydd, jag måste vara rejält glapp där nere nu och lukta fasen
Det blir svårt, men det KAN gå att reparera även såhär långt efteråt. Med nano-Hello Kitty.
Svar ja.Om jag lägger till lite silver borde det funkar ännu bättre va?
Verkligen living on the edge Häda kaffe på det viset!
Varför ska repen vara blå? Har fortfarande inte fått en förklaring!blåa rep
Idiotiskt. Hur tänkte han? Det fattar väl minsta barnunge att schampoo köper en flera av.maken köpte EN schampoflaska för den gamla var slut..