Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Inspirerad av seniors Orimliga saker ni stör er på. Är det bara jag som har ett hus med fruktansvärt irriterande detaljer? Har du...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
9 444
Senast: tanten
·
Hemmet Har ni en inredningsstil och i så fall - vet ni vilken? :confused: Det är så omysigt hemma hos oss, men jag vet liksom inte vad jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 061
Senast: Gabbi
·
Hemmet Huset vi tittar på just nu ligger på ett toppenställe, 100 meter från vattnet i ett lugnt och uppvuxet villakvarter. Priset är bra, och...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 122
Hemmet Vi är småbarnsfamilj och har ett låst medicinskåp och har nu även skaffat en låda för bandage, plåster och dylikt som inte behöver låsas...
Svar
17
· Visningar
2 470
Hemmet Fråga till er som bor på landet och köper ved av grannar... vad är lagom pris för ved (barr respektive löv) i okapade färska stockar...
Svar
9
· Visningar
5 563
Hemmet Jag har haft en lampa uppsatt på väggen, uppenbarligen helt tokig i sin konstruktion. Glödlampan som jag haft i lampan har blivit varm...
Svar
7
· Visningar
1 270
Senast: Magiana
·
Hemmet Är det någon härinne som målat våtrumsmattan i badrummet? Efter en snabb googling verkar det i alla fall vara möjligt och många verkar...
Svar
5
· Visningar
7 519
Senast: cherie
·
Hemmet Jag har fått en del kopparkastruller och försöker nu putsa upp dem för att sälja. Aldrig använda. Hur lyckas man få bäst resultat? Och...
Svar
13
· Visningar
2 210
Senast: alazzi
·
Hemmet Så, här kommer en lång historia... Jag har en form av i-landsproblem. Vi bor för tillfället i lägenhet i en medelstor stad i Tyskland...
Svar
7
· Visningar
1 131
Senast: Iamia
·
Hemmet Hej! Jag skulle villa köpa en grej som jag sett i många tvättstugor i hyreshus, där man fäster ena änden på lakanen när man ska dra dem...
Svar
5
· Visningar
657
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Hemmet För inte kan det väll bara vara jag och maken som letar hus för fullt?! ;) Hittade vårat drömhus,men samma dag som vi skulle lämna bud...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
156 556
Senast: Magiana
·
Hemmet Vad tror vi om det? Lägenheten vi ska flytta till har fula bänkskivor i köket, och jag har sett många bilder på nätet där folk fått...
Svar
11
· Visningar
17 616
Senast: AraSlei
·
Hemmet Jag tittar runt varje gång jag går in på IKEA, Rusta elelr andra ställen där småmöbler säljs men har inte hittat. Känns som ett stort...
Svar
3
· Visningar
709
Hemmet Nytt hus med halvgammal vedpanna (Albin Venova). Och jag har inte eldat med ved förut. Jag får fyr, men inte nån riktig fart på det...
Svar
18
· Visningar
2 838
Senast: Pegasus63
·
Hemmet Tänkte byta ut mina köksknivar, skulle vilja ha alla likadana, att de är helt i rostfritt (dvs inget plast eller trä i handtaget) utan...
2
Svar
26
· Visningar
8 214
Hemmet Jag vill ha tips på snygga tidningsställ/postfack som kan sättas på väggen. Jag har tänkt använda den för post, barnens skolpapper etc...
Svar
2
· Visningar
1 766
Senast: lady_vip
·
Hemmet Min kära OBH Nordica har gått i golvet. Det är tid att skiljas. Och nu inser jag att jag har HÖGA krav på efterträdaren. Färgen ska...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 293
Senast: Hyacinth
·
Hemmet Om man vill dra in vatten till ett hus som inte har det på en gård. Behöver man då söka något tillstånd för det och finns det någon...
Svar
18
· Visningar
3 241
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Vi ska snart flytta och ska bla byta TV-bänk. Men jag hittar ingen jag gillar. Så tänkte se om någon annan har någon idé/vet var jag kan...
Svar
10
· Visningar
3 722
Senast: BernT
·
Hemmet Det nya huset ska anslutas till kommunalt VA, men de som ska utföra grävandet har fått förhinder och kan inte göra det förrän i sommar...
Svar
19
· Visningar
2 745
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka