Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni en inredningsstil och i så fall - vet ni vilken?
Det är så omysigt hemma hos oss, men jag vet liksom inte vad jag gillar. När jag ser något vet jag ju om jag tycker om det eller inte, men jag vet liksom inte vad jag ska leta efter för att få inspiration. Har stilen något namn?
Pinterest är mitt andra hem, men inte ens där är jag särskilt framgångsrik. Jag vill inte ha det för modernt, men är absolut ingen som fyller hemmet med antikviteter. Tycker t ex om trä, linne och korgar, men shabby chic är alldeles för pryttligt. En lantlig stil har oftast för mycket krusiduller. Plast är lite läskigt. Har tre galna unger, så inredningen måste vara tålig och tvättbar. Ogillar att lägga ut för mycket pengar på lull och pynt. Behöver man t ex en möbel så är det en sak, men att köpa bara för att förnya tar emot. Samtidigt så måste jag nog göra något för jag börjar vantrivas av att bo i ett hem som ser ut som om man just flyttat in och inte inrett klart ännu.
Kök/vardagsrum/matplats (öppen planlösning) går i vitt-svart-grått-björk och det är fint men väldigt tråkigt.
Jamän, ungefär så där ser det ut hemma hos mig.En budgeterad gotisk stil, skulle jag kalla mitt försök till hem.
Om jag hade fått önska skulle det se ut : https://se.pinterest.com/trashclown/home/
STIL?????
Ingen stil alls. Jag har saker som passar ihop, passar mig och de är väldigt väsensskilda tror jag. Jag gillar inte murrigt och jag gillar inte kliniskt vitt. Har inga prydnadssaker men en del konst. Samt en väldig massa böcker.
Tanken att jag skulle ha en stil skrämmer mig lite....Men det kanske också är en stil? Vad vet jag? Om du letar efter något nytt, t ex på Internet - vad söker du på då?
För ett tag sedan behövde vi köpa nya lampor och jag var jättefrusterad för jag visste inte vilka sökord jag skulle använda. Jag kunde inte identifiera mig med vare sig modern, klassisk, lantlig, shabby, retro osv osv...
Nu verkar jag ju ha någon sorts ej genomförd skandinavisk lantlig stil (fast det finns inte som sökord på eBay...).
Har ni en inredningsstil och i så fall - vet ni vilken?
Det är så omysigt hemma hos oss, men jag vet liksom inte vad jag gillar. När jag ser något vet jag ju om jag tycker om det eller inte, men jag vet liksom inte vad jag ska leta efter för att få inspiration. Har stilen något namn?
Pinterest är mitt andra hem, men inte ens där är jag särskilt framgångsrik. Jag vill inte ha det för modernt, men är absolut ingen som fyller hemmet med antikviteter. Tycker t ex om trä, linne och korgar, men shabby chic är alldeles för pryttligt. En lantlig stil har oftast för mycket krusiduller. Plast är lite läskigt. Har tre galna unger, så inredningen måste vara tålig och tvättbar. Ogillar att lägga ut för mycket pengar på lull och pynt. Behöver man t ex en möbel så är det en sak, men att köpa bara för att förnya tar emot. Samtidigt så måste jag nog göra något för jag börjar vantrivas av att bo i ett hem som ser ut som om man just flyttat in och inte inrett klart ännu.
Kök/vardagsrum/matplats (öppen planlösning) går i vitt-svart-grått-björk och det är fint men väldigt tråkigt.
Jag gillar att det mesta går i ljust eller vitt, bryter av med svart soffa eller färgglad matta/ljushållare/etc. Älskar att blanda modernt med gammalt, en kakburk i plåt som är 80 år gammal kan vara lika härlig i köket som induktionshällenHar ni en inredningsstil och i så fall - vet ni vilken?