Vill minnas att jag kollat det, men det skadar inte att göra igen!Ingen magnetstängare som furit bort? Det händer titt som tätt här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill minnas att jag kollat det, men det skadar inte att göra igen!Ingen magnetstängare som furit bort? Det händer titt som tätt här
Delvis målad dörr. En sida vit en sida furu.
Jag har 2 sådana också ,tappade arbetslusten efter ena sidan Men det ska åtgärdas någon dag.........
Så där har jag i min lägenhet också! Så fruktansvärt jävla störande! Okej att jag inte är lång med mina 164 cm, men det är ju inte så att det är onormalt kort att behöva stå på tå och ändå inte se mer än ögonen är ju lagom kul
I min förra lägenhet. På bilden står jag ungefär 1m ifrån spegeln, då kunde jag se såhär mycket, annars bara ett par hårstrån... Har nu bytt till en annan lägenhet på området och i min nuvarande spegel så ser jag i alla fall nästan hela munnen när jag står på normalt avstånd från spegeln!
Å det där är så JÄVLA störande! Har sån kran i kök och handfatet i badrummet. Vem fan vill diska i fisljummet vatten liksom och hur ska man kunna tvätta händerna i varmvatten om den ena handen hela tiden måste hålla i kranen
Vi byggde om i somras. Konstaterade att de har byggt in vredet på elementet i väggen. När jag påpekade detta gjorde de ett runt hål i väggen på andra sidan. Vill man reglera får man glatt stoppa in handen genom väggen bland isoleringen och fippla.
Svar på 3: det var pest att ha dem här. Jag stoppar hellre handen i isolering än tar hit dem. Eftersom vi har platsbyggda garderober är det ett stort projekt att lösa. Tar vi bort elementet kommer BARNET bli djupfryst på grund av kallras från kakelugnen.
- Hur är den snickaren funtad?
- Hur är byggledaren funtad?
- Hur i hela friden kunde jag betala?
Jag tittar på det ibland, suckar och retar mig på att de inte målat ovanpå dörrlisterna istället. Det kan jag nämligen åtgärda.
Kanske en piffig lucka..?
@Hyacinth: Efter badrumsrenoveringen har jag insett att majoriteten av hantverkare är djävulens avföda och att de har totalt inkompetent kontorspersonal. Rörkrökare nr 1 som jag sparkade kom med en faktura innan jul (en liten julklapp typ) för det arbete de hann göra. Kontoret ringde mig innan för att checka av det hela. När hon började rabbla material sa jag stopp, så mycket går inte att få in i mitt badrum på ca 2x2m! Bla skulle det vara SJU rörkrökar! Jag sa då att jag inte tänkte betala för rören och krökarna som FORTFARANDE låg kvar i min lada i en kartong Ojdå, jag skickar någon att hämta dem och drar bort det från fakturan sa hon då.
Grejorna är fortfarande kvar i min lada så jag börjar fundera på att ta hyra
Något guldigt och vräkigt?
Det är mitt livstrauma. Det var pest. Jag älskar lösningen (eftersom jag ritade den) och vi fick 3 rum av ett sovrum, men jag vill aldrig mer göra om det.
Drömde tidigare om att renovera ett äldre hus, inte längre kan jag säga. Jag piffar på landet och ska renovera fönster, men inga hantverkare över min tröskel (bortser här från att vi kommer behöva fixa badrummet) .
Kanske en piffig lucka..?
Något guldigt och vräkigt?