Exakt
Det känns som vi blev själsfränder
Vräkig guldram ska hittas.
Ja, alltså... har man nu en lösning som är helt unik för att komma åt att reglera elementet ska det givetvis inte vara någon slätstruken lucka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt
Det känns som vi blev själsfränder
Vräkig guldram ska hittas.
@athena_arabians Badrums hantverkare är ett folk för sig,jag har sparkat 1 rörkrökare,nästan nr2 men han gav sig o lät mig få min vilja fram när jag sa att mitt försäkringsbolag ok mitt förslag, 2 snickare och 2 matt/golvläggare har jag också avverkat,men nu är det nästan klart (ett fönster ska bytas när det blir väder till det) och så är det lite småpiff med skåpslösningar som jag gör själv,det får hellre ta tid.
Och dyra är dom kräken också
Mina 7 tävlingshästar kostade mindre än vad mina hantverkare gjort och då har jag ändå gjort det mesta själv,men man ska ju uppfylla ev försäkringskrav och då har man inget val,det ska vara proffgjort, Min bästa "hantverkare" är kiss o bajs mannen,det var samma firma som flyttade min byggbod häromdagen.Det är billigare (oftast) att ha häst än hantverkare. Och MYCKET bättre för blodtrycket
Rena drömmen för en kattInte lika illa som köksluckorna men jag stör mig på dem:
Toadörren, också en relik från renoveringen -73. Vi har alltid haft katt
Övre hallen. En del av problemet är klart synligt () men oavsett rivstatus är vävtapeter FULA Dörren leder till kallvinden där jag bla hittade överblivna rullar av vävtapet när jag röjde där förra sommaren. De var säkert menade att behållas för ev lappning. Det kommer inte att hända.
Rena drömmen för en katt
Nästa sommarträff tar vi med slipmaskiner, penslar, tamefanverktyg och så håller du med sprit och färg ?Jo, sedan 1973...
Ja det låter roligt! jag vill vara med dåNästa sommarträff tar vi med slipmaskiner, penslar, tamefanverktyg och så håller du med sprit och färg ?
Nästa sommarträff tar vi med slipmaskiner, penslar, tamefanverktyg och så håller du med sprit och färg ?
Skitsnygga ju! Mina köksluckor har en neutral grå färg och ser ok ut men jag smådrömmer om att måla dem orange. Har nämligen mycket detaljer i orange i köket (köksstolarna bl a). Jag hade älskat att ha såna luckor som dina!
Vi vill se bild av det imorgonJag har hört att man målar bättre under intag av rikliga mängder vin