Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet min kära katt (det var inte så vänliga ord när jag fann det...) har använt min sons babygym som tallrik tydligen.. Det var blod och...
Svar
18
· Visningar
3 884
Senast: Niyama
·
Hemmet Har suttit hur länge som helst och letat efter den perfekta tapeten. Ska ha den på ett litetlitet WC. Den kan vara precis hur urflippad...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: kolblakkur
·
Hemmet Inspirerad av tråden "Fult hem -jag skäms" på Senior tänkte jag att vi kunde skapa vår egna inredningstråd här. Bilder på hur våra hem...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 108
Senast: Koltrast
·
Hemmet Efter att ha slängt de som var hos mamma, pappa, mormor och farmor har jag nu kommit på att jag vill ha en stekgryta. Men vad välja...
2
Svar
34
· Visningar
21 176
Senast: tanten
·
Hemmet Då sambons nuvarande skrivbordslampa är gräsligt ful, så kommer den inom en snar framtid bli utbytt... vi är ute efter en sånhär...
Svar
5
· Visningar
754
Senast: pepp
·
Hemmet Undrar om nån här har ett hum om priser för bygglov? En tomt utan hus på, i ett stugområde, och en stuga på 20-25 kvadratmeter, vad kan...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Breaktown
·
Hemmet Inför överlåtelsen av huset hade säljaren låtit göra en energideklaration, vilket det är lag på att göra. Hon begrep inget av...
Svar
6
· Visningar
1 512
Senast: BobberiBoo
·
Hemmet Nu är det dags att lägga upp vinterkläderna på vinden. Jag funderar nu över antingen förvara dem en tygpåse eller vakuumpåse, vilket är...
Svar
5
· Visningar
3 520
Senast: warg
·
R
  • Låst
Hemmet Jag har haft problem med otroligt dålig lukt i lägenheten till och från i några månader. Häromdagen upptäckte servicekillarna äntligen...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
16 684
Senast: ainasoja
·
Hemmet Hej! Vi har köpt en tomt för att bygga ett fritidshus. Har funderat på olika alternativ och hustillverkare och vi har fastnat för Willa...
Svar
0
· Visningar
866
Senast: LiZH
·
Hemmet Vi ska rusta hela vårt hemska vardagsrum och byta både väggar tak och golv och funderar då på att även riva vår usla kakelugn.Den har...
2
Svar
29
· Visningar
3 188
Senast: labb
·
Hemmet Vad tror ni man kan få för den här om man säljer den som den är och man får mintera ned den själv?
Svar
3
· Visningar
1 037
Senast: dobbis
·
Hemmet Nu är det dags att fixa väggarna här hemma! Det är tapetserat så många omgångar att man ser minst tre skarvar igenom översta tapeten...
Svar
5
· Visningar
723
Senast: BobberiBoo
·
Hemmet Lägger tråden här, trots att det är kranarna i stallet som krånglar. I alla fall, jag har mina hästar hemma hos min pappa. Och förra...
Svar
0
· Visningar
737
Senast: Elli_J
·
Hemmet ...Behöver lite inspiration.. Själv ska jag äta pannbiff, potatisklyftor med Jensen bøfhouse's favorit-sås.
Svar
1
· Visningar
395
Senast: Raderad medlem 19815
·
Hemmet Nu behöver jag alla bukes hemmafixares kunskaper eftersom jag inte blir klokare av google :D Jag har tagit bort en plastmatta från en...
Svar
3
· Visningar
2 061
Senast: Pegasus63
·
Hemmet Jag ska måla om lite möbler inomhus och har fått tipset att använda linoljefärg. Grejar jag det som relativt nybörjare? Någon som kan...
2
Svar
23
· Visningar
3 541
Senast: pimy
·
Hemmet hallå! Hur har ni gjort med saker ni sorterar? Tex glas, metall, plast osv? Skulle vilja se bilder på smarta och snygga lösningar :)
Svar
17
· Visningar
4 648
Senast: sthu
·
Hemmet Jag skrev en liknande tråd tidigare och frågade om hur jag kunde bleka bort fläckar med klorin. Efter kloka råd här så gav jag upp...
Svar
1
· Visningar
1 480
Senast: pimy
·
Hemmet Går det att få till ett snyggt badrum utan att kakla?
2
Svar
21
· Visningar
4 059
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar