Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Soffan är på sin tredje klädsel. Sytt själv har jag inte gjort sedan slöjden när jag koncentrerade mig så djupt att jag fick en bula i pannan av den där grejen som far upp och ner med en jävla fart på symaskinen.Kan du inte köpa en ny klädsel? Annars är det plättlätt att sy själv! Swooosch, bara!
Soffan är på sin tredje klädsel. Sytt själv har jag inte gjort sedan slöjden när jag koncentrerade mig så djupt att jag fick en bula i pannan av den där grejen som far upp och ner med en jävla fart på symaskinen.
Är du ingen riktig kvinna?
Har du någonsin tvekat?
Sy i en knapp? Nä, man köper ju nyttAlltså, ryktet att du är (och har) en blå micro slutar ju aldrig.
Jag kan inte sy in en knapp ens. Jag har för mig att vi fick vår gamla soffa bortplockad när vi köpte ny, från Mio.
Den idén var otippad!Köp en hund att lägga i den gamla soffan, så får den nytt berättigande i hemmet!
Den idén var otippad!
Men du har ju rätt. En anledning till att jag tänker skrota Ikeasoffan och handla någon annanstans är att kattmarodörerna är i himlen. Har man djur ska man inte köpa dyra möbler. Jag har redan tänkt tanken Nu får jag inte köpa flådigare soffa än att jag kan ha djur igen i framtiden ...