Skrota soffa

Köp en hund att lägga i den gamla soffan, så får den nytt berättigande i hemmet!
Den idén var otippad! :rofl:

Men du har ju rätt. En anledning till att jag tänker skrota Ikeasoffan och handla någon annanstans är att kattmarodörerna är i himlen. Har man djur ska man inte köpa dyra möbler. Jag har redan tänkt tanken Nu får jag inte köpa flådigare soffa än att jag kan ha djur igen i framtiden ...

Den idén var otippad! :rofl:

Men du har ju rätt. En anledning till att jag tänker skrota Ikeasoffan och handla någon annanstans är att kattmarodörerna är i himlen. Har man djur ska man inte köpa dyra möbler. Jag har redan tänkt tanken Nu får jag inte köpa flådigare soffa än att jag kan ha djur igen i framtiden ...

Ahh - det vankas ny katt!

Skaffa katt och behåll soffan, vetja!! :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
326
Senast: alex.ha
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Hemmet Behöver ganska akut byta spis (inbyggnadshäll) och fläkt i köket och det kommer ganska olägligt, då en stor del av bufferten hamnat på...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 457
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix