Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OK.
Jag begriper ju att äldre micros har en bättre livslängd än moderna. Jag undrar är om det är vanligt att de tappar effekt med ålder. Och med dem menar jag mer moderna varianter.
Min är född -86 och lever och har hälsan. Dock har lampan slocknat, och jag hittar inte var den sitter så den får värma min mat i mörker.Bukepedia - hur är det med livslängden på en micro?
Jag har aldrig hittills varit med om att en micro dött. ...vilket jag trodde de skulle göra. Dvs att de en dag skulle sluta fungera.
Fast nu har jag haft min lilla billiga (vita!) dito i snart tio år och minsann att jag inbillar mig att den värmer sämre än den gjort. Är det möjligt eller är det inbillning? Sliter man ut en micro eller dör de en våldsam död?
Vi har just bytt ut våra Micros på jobbet efter 10 år med ett sjuttiotal värmningar per lunch + annat.Bukepedia - hur är det med livslängden på en micro?
Fast nu har jag haft min lilla billiga (vita!) dito i snart tio år och minsann att jag inbillar mig att den värmer sämre än den gjort. Är det möjligt eller är det inbillning? Sliter man ut en micro eller dör de en våldsam död?