Men det här var så pass tidigt att jag inte hunnit skriva något att tala om, jag upplevde det som att du ville signalera att jag var din tvilling typ redan från första nlägget. Är det inte väl tidigt? Det rörde sig om de första inledande rolldiskussionerna.
svarar här men svaret gäller även frågan i inlägg #1240
Det var runt BM diskussionenerna jag fick detta intrycket ja,
radar upp ett antal inlägg av dig som fick mig att snabbt få en idé om dig..... ?
+Att du verkade söka reaktioner och just iaktta lite här och där...
Är det månde någon som vill ha en kompis från lyan som BM med tanke dessa tidiga nomineringar? Bollen__ är ju dessutom statistiskt sett garanterat ond.
Ungefär så, kommentaren om bollen__var ett skämt, men också en liten trevare för att se om det blir en reaktion.
Håller definitivt med, en extra röst är jobbig, en extraröst + vågmästarroll är ordentligt mäktigt.
Å andra sidan så har man extra koll på BM när man vet vem som har rollen så det kan uppväga.
Du kan bara ändra din röst, de som eventuellt påverkats av dig tar egna beslut. Du fick omedelbart en efterföljare som troligen väntat och /eller gjort ett annat val. Även de som väljer att rösta på andra kan ha din motivering och vad du baserar ditt val på i bakhuvudet vis röstning. Ju tidigare man röstar dess mer har man chans att påverka.
Så nej det är inte bara att ändra för att ta tillbaks rösten och alla effekter av den.
Jag vill helst ha Paddis och Cirkus som goda förstås, men någon av dem i lyan som BM eller till sammans med BM är inget scenario jag vill ha. Det var så jag menade och menar.
Det känns lite av en dödsdom att bli utsedd till borgmästare och vara god. Det är ett attraktivt val som käk att bli av med en besvärlig roll. Och när det gäller lynch så blir det lite åt samma håll. Överlever BM käk så är det lätt att misstänka att denne är ond, om nu inte ulvarna utgår från det samma och hoppas att de goda lynchar.
Your damned if you do and your damned if you don't som vanligt
Jag tror inte jag gillar just den twisten.
Det här känns lite udda, jag tyckte det var en aning misstänkt att slå ann tonen, men har svårt att se det särskillt misstänkta i att följa efter, inte från någon så ny som Fio. Fio kan för all det vara ond och hoppa på första bästa offer, men även god.
Däremot känner jag fortfarande lite skav av GAs röst å Paddis.
Jag räknade inte rösterna men viste att jag rimligen var en av de sista om inte sist. Det har dock hänt att folk ändrat sig. Det känns lite tokigt att inte rösta på den jag egentligen vill ha Lilltess, med motiveringen att hon rimligen inte är ond igen, men jag valde ändå att rösta på den av de två som har flest röster som jag helst ser som BM. Lyckas jag få med någon så är det bra men misslyckas jag så är det inte hela världen, jag har ändå ingen aning om de är onda eller goda.