VM i fälttävlan (Ulvspel)

Jag funderar på detta som Cirkus skrev:


Cirkus låter så himla säker på att Mammas var skyddad. Kan det bero på att Cirkus är ängeln och blev bestulen? Då blir ju Cirkus svammel plötsligt begripligt.

Det var ju en teori jag skrev förut därför jag inte vill rösta på cirkus så det gör det ännu konstigare att hon röstar på mig faktiskt, jag är förvirrad:arghh:
 
Jag funderar på detta som Cirkus skrev:


Cirkus låter så himla säker på att Mammas var skyddad. Kan det bero på att Cirkus är ängeln och blev bestulen? Då blir ju Cirkus svammel plötsligt begripligt.

Det var ju en teori jag skrev förut därför jag inte vill rösta på cirkus så det gör det ännu konstigare att hon röstar på mig faktiskt, jag är förvirrad:arghh:
 
glömmerallt röstar på zassoo för att jag tror cirkus kan vara ängel och det är bara vi som har merän en röst och då cill jag rösta på någon som har en av övriga
 
Ca tre minuter till DL!

Habina röstar på cirkus
Caisa röstar på cirkus
Zassoo röstar på cirkus
Snurrfian röstar på Niyama
Hedinn röstar på zassoo
Cirkus röstar på glömmerallt
Lobelia röstar på glömmerallt
glömmerallt röstar på zassoo

Kvar att rösta: Niyama
 
Tänker att antingen är Cirkus ulv, eller så är hon ängel. Jag är inte beredd att chansa just nu. Hennes kommentar om "testamente" igår stämmer dock illa med att hon är ängel :confused: Bör alltså rösta på Zass eller GA med tanke på läget, och båda känns onda :confused:
Niyama röstar på glömmerallt
då jag känner igen hennes pladdrande men brist på teorier från när hon är ond.
 
Hedinn ändrar röst till glömmerallt

För att rädda cirkus, och baserat på tidigare misstankar, kan återkomma med dem om det krävs.
 
Glömmerallt ändrar röst till cirku
En del mer och en del mindre, men ingen diskuterar regler så till den grad som du. Jag kan ha fel om att jag inte sett genuina åsikter från dig, utan i mina ögon har du hakat på lite över allt men inte på allvar. Som du inte vill bli misstänkt.

jag tycker inte jag diskuterar så mycket regler, ag ställde bara några frågor till myrten som jag tyckte var allmänintresse
 
Tycker förresten alla känns onda nu :arghh: Hedinn, GA, Snurrfian, Zassoo och så Cirkus som typ lika gärna kan vara ängel som ulv. Men den riktiga ängeln borde ju protestera rätt rejält om Cirkus bluffar.
 
Oooookeeeeej.... nu ska jag försöka reda ut det här. Jag godkänner glömmerallts ändring. Rösten kom i tid. Motiveringen kom en minut för sent, men sådant har godkänts förr, lekhistoriskt. Jag hann inte ens se ändringen innan jag såg motiveringen. Men nu måste jag kolla för jag har ingen jäkla aning om hur många röster folk har. Återkommer!
 
Tycker förresten alla känns onda nu :arghh: Hedinn, GA, Snurrfian, Zassoo och så Cirkus som typ lika gärna kan vara ängel som ulv. Men den riktiga ängeln borde ju protestera rätt rejält om Cirkus bluffar.

Vad menar du med cirkus bluffar? det är ju du och jag som sagt att hon kan vara ängel inte cirkus själv?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 459
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 313
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 976
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 410
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp