VM i fälttävlan (Ulvspel)

Ja som sagt så tror jag ju att hon kan vara det.

Jag röstade ju på zasso enbart för att försöka rädda både mig och cirkus, men det gick ju sådär:mad:

Men om du är god är det ju skapligt skumt att du hellre ser att lekens viktigaste roll (i det här läget) åker, än att du själv åker?
 
@glömmerallt vad tänker du om att Cirkus eventuellt kan vara ängel?

Ja som sagt så tror jag ju att hon kan vara det.

Jag röstade ju på zasso enbart för att försöka rädda både mig och cirkus, men det gick ju sådär:mad:
Att hon försöker framstå som ängel, såklart.

Jaha ja det kan hon ju så klart men tror inte det.

Tycker mig sett hintar i tråden om att hen blivit siat god därför jag inte ville rösta på henne, men jag hade inte mycket val, jag vet att jag är god men gissar ju bara om cirkus:crazy:
 
Men om du är god är det ju skapligt skumt att du hellre ser att lekens viktigaste roll (i det här läget) åker, än att du själv åker?

Fast bjag är väldigt osäker på hennes roll hon har ju gjort mest misstänkta saker i leken också så hon kan ju vara ulv. Som jag skrev är jag osäker på cirkus roll men jag vet att jag är god
 
UPPDATERING!

Here we go again… Hinderdomaren blåste av cirkus när hon kom farande. Hon hade struntat i det ett par gånger och bara ridit vidare på sin svarta frieserhingst, men nu såg folk verkligen riktigt arga ut. Hon fick noga veta att klädseln och hästens utrustning inte var reglementsenlig. Säkerhetsväst saknade. Gaultier-BH:n dög inte (trots att cirkus försökte få domaren att känna på den – för den var då verkligen stålskodd), sadel saknades… ja det var mycket.
-Det gick väl an med cirkuskonster i dressyren, skrek domaren. Men nu är du ute!
Och så var cirkus VM-saga slutligen över.

Cirkus var bybo!

Natt-DL kl 23.00
 
Jag hoppas verkligen att glömmerallt är så som jag tror om hon nu blir lynchad. Annars så ska jag personligen spola ner mig själv i toaletten.

Lustigt för övrigt hur satans olika det kan vara med hur vi tolkat varann...
 
Ha något hade jag rätt i åtminstone! Cirkus var god! Puh jag började fundera på om jag var helt fel ute... ;)
Men jag anar att jag har tänkt helt fel runt Niyama... :cautious: Men i vilken ände ska jag börja sen?
 
Nu blev jag ju inte mindre förvirrad varken ängel eller ulv. Fast det var ju bra att hon inte var ängel och nu begriper jag varför hon var övertygad om att det bara fanns 2 ulvar kvar! Hon visste ju att det måste vara så eftersom hon var bybo:idea:
 
Fan vad jag kämpat för att hålla mig vid liv. Pust.


Och nu äntligen kan sambon få lite sällskap av en nästan normal jag.

HEJA GODA!!!!! Nu kan ni koncentera er på de på riktigt onda, vilka de nu är :p

Och som sagt lyan måste myst i gårdagens lynch, men rätt åt dom att de råkade käka tjuven
 
Jag hoppas verkligen att glömmerallt är så som jag tror om hon nu blir lynchad. Annars så ska jag personligen spola ner mig själv i toaletten.

Lustigt för övrigt hur satans olika det kan vara med hur vi tolkat varann...

Du har fel men eftersom jag inte blev lynchad så tycker jag du ska låta bli toaleten;)
 
Klockan 23 är det dags för ett utslagsgivande moment: veterinärbesiktningen efter terrängen. Hur blir det, klarar sig alla vidare till den avslutande hoppningen? Det återstår att se!

(Ok, det är ett helt normalt natt-DL. Det är bara jag som gillar lite draaaaama!;))
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 459
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 313
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 975
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 410
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp