@glömmerallt vad tänker du om att Cirkus eventuellt kan vara ängel?
Ja som sagt så tror jag ju att hon kan vara det.
Jag röstade ju på zasso enbart för att försöka rädda både mig och cirkus, men det gick ju sådär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glömmerallt ändrar röst till cirku
jag tycker inte jag diskuterar så mycket regler, ag ställde bara några frågor till myrten som jag tyckte var allmänintresse
Ja som sagt så tror jag ju att hon kan vara det.
Jag röstade ju på zasso enbart för att försöka rädda både mig och cirkus, men det gick ju sådär
Att hon försöker framstå som ängel, såklart.
Men om du är god är det ju skapligt skumt att du hellre ser att lekens viktigaste roll (i det här läget) åker, än att du själv åker?
Men om du är god är det ju skapligt skumt att du hellre ser att lekens viktigaste roll (i det här läget) åker, än att du själv åker?
Förresten, varför anser du ängeln viktigast i just det här läget?
Jag hoppas verkligen att glömmerallt är så som jag tror om hon nu blir lynchad. Annars så ska jag personligen spola ner mig själv i toaletten.
Lustigt för övrigt hur satans olika det kan vara med hur vi tolkat varann...
Ha något hade jag rätt i åtminstone! Cirkus var god! Puh jag började fundera på om jag var helt fel ute...
Men jag anar att jag har tänkt helt fel runt Niyama... Men i vilken ände ska jag börja sen?
Zassoo och Caisa.Nån som har lista på vilka som är kvar nu?
Lobelia
Niyama
Glömmerallt
Snurrfian
Hedinn
Habina
?