*spök* Jag ser att även du ser mig som en modersfigur... Vad har egentligen hänt dig och @glömmerallt i livet som gör att ni är skadade på detta sätt?! *spök*
Onding-logik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*spök* Jag ser att även du ser mig som en modersfigur... Vad har egentligen hänt dig och @glömmerallt i livet som gör att ni är skadade på detta sätt?! *spök*
Lycka till! Jag ska också på tävling (framme om två minuter, gick upp vid fyra imorse ) men ska inte tävla själv så hoppas på att få lite tid för leken idag.Usch, jag tar det nästan lite personligt att Lobelia käkades. Hon om någon kändes förvirrat god. :-(
Jag skall iväg på tävling nu, men i eftermiddag skall jag gå igenom leken igen och se om jag blir klok.
Puh har trodde jag att ni skulle ha skrivit flera sidor om teorier som jag skulle vara tvungen att läsa ikapp så verkar alla ha varit lika upptagna som jag!
Men min dag och kväll är helt upptagna så jag röstar enligt att det var så många som trodde att @glömmerallt var ond igår. Förlåt förlåt för den helt värdelösa teorin!
Snurrfian röstar på glömmerallt