Inte mycket folk här så jag kör på med min monolog
Din monolog gjorde att jag fick en känsla av att du är god och inte ond. Vet inte om det är bra eller dåligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte mycket folk här så jag kör på med min monolog
@CaisaLundblad Upplys mig gärna om vilka teorier du hade mot cirkus, jag kan säkert ha missat när jag läste dina inlägg
Puh har trodde jag att ni skulle ha skrivit flera sidor om teorier som jag skulle vara tvungen att läsa ikapp så verkar alla ha varit lika upptagna som jag!
Men min dag och kväll är helt upptagna så jag röstar enligt att det var så många som trodde att @glömmerallt var ond igår. Förlåt förlåt för den helt värdelösa teorin!
Snurrfian röstar på glömmerallt
Glömmerallt känns lite lurig och skum. Framför allt tänker jag på bristen på substans i de många inläggen, känns lite som att hon försöker gömma sig bakom sin höga aktivitet? Tycker dessutom att GA läser lite slarvigt emellanåt, vilket iofs inte behöver betyda att hon är ond men jag har med det i beräkningen. Även försöket att rädda sig själv (vilket lyckades) tycker jag är misstänkt.
Röstade på Koppen första dagen, det skulle absolut kunna vara en alibiröst där den låg mitt i smeten utan att göra antingen från eller till. Röstade sedan på cirkus två dagar i rad för att sedan köra räddningsaktion för sig själv (och cirkus enligt egen utsago) dag 4. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, håller i alla fall koll på GA framöver.
.
Har nyss kommit hem och fått mobilen lite laddad och ska strax iväg på möte, så måste rösta nu. Zassoo känns som att hon kommer med vettiga tankar nu i alla fall, Snurrfian känner jag som de flesta andra för, förvirrad nybörjare som ändå försöker komma med egna teorier. Ingen aning om var jag ska placera henne.
Glömmerallt är nog fortfarande den jag får mest ulvvibbar av för tillfället, tätt följd av Caisa. Gas räddning av sig själv igår känns inte som att den talar till hennes fördel, faktiskt.
Hedinn röstar på glömmerallt
Jag läser och läser men blir inte klokare. Kan jag få DL uppskjutet till imorgon?
Vet inte alls var jag har någon. Niyama och snurrfian känns åt det godare hållet. Resten
Egna teorier är ju just vad snurrfian inte kommer med nu hon röstar ju på mig enbart med motiveringen att andra misstänker mig?Har nyss kommit hem och fått mobilen lite laddad och ska strax iväg på möte, så måste rösta nu. Zassoo känns som att hon kommer med vettiga tankar nu i alla fall, Snurrfian känner jag som de flesta andra för, förvirrad nybörjare som ändå försöker komma med egna teorier. Ingen aning om var jag ska placera henne.
Just din ändring, främst för att du verkade tro på cirkus godhet innan.Men alltså allvarligt, varför tycker ni det är skumt att rädda sig själv? Tycker ni det jämt eller är det just min ändring som är skum?
(och hörrni även om ni röstar ut mig måste ni teoria om varandra också, annars ger ju inte den här dagen något extra att gå på inför fortsättningen)
Det var tidigare teorier jag syftade på nu, det är ju inte direkt lätt som förstagångsspelare.Egna teorier är ju just vad snurrfian inte kommer med nu hon röstar ju på mig enbart med motiveringen att andra misstänker mig?
Fast vist hon har försökt komma med egna tankar tidigare.
Hur kommer det sig att jag och Snurrfian känns åt det godare hållet?
Just din ändring, främst för att du verkade tro på cirkus godhet innan.
Hinner jag så är jag inte främmande för att ändra om det dyker upp någon anledning, men då krävs det ju att du teoriar lite själv också.
Sedan tycker jag att du resonerar väl, letar onda och försöker ge bra sammanfattningar.