VM i fälttävlan (Ulvspel)

Det känns som att jag gör fel hur jag än gör. Jag kan se alla möjliga kombinationer i lyan just nu och vet varken ut eller in. :banghead:

folk snackar om "trodde hon siats/trodde hon siat" och "trodde hon var ängel/tror hon är ängel"... inga protester från någon som kan tyda på att det är fel, och jag funderar på om de som säger liknande saker är ute efter just det - hitta ängeln/storbonden för att käka hen. :cautious:
 
Men alltså jag vet inte vad jag ska rösta på jag har tyvärr sovit hela dagen och nyligen gått upp så jag har inte hunnit analysera något mer idag. Kan ingen göra något riktigt misstänkt typ så jag vet var jag ska rösta, snälla?:p
 
Det känns som att jag gör fel hur jag än gör. Jag kan se alla möjliga kombinationer i lyan just nu och vet varken ut eller in. :banghead:

folk snackar om "trodde hon siats/trodde hon siat" och "trodde hon var ängel/tror hon är ängel"... inga protester från någon som kan tyda på att det är fel, och jag funderar på om de som säger liknande saker är ute efter just det - hitta ängeln/storbonden för att käka hen. :cautious:
Kan du försöka utveckla lite? Just nu känns det som att du håller de flesta tankarna för dig själv och det får mig att fundera på att ändra min röst.
 
Jag måste rösta!

Habina röstar på caisalundblad

Jag tycker att hon varit skum leken igenom och hon har röstat på tre goda, samt som Niyama nämnde ovan, en röst på onda koppen som skulle kunna vara en alibiröst.

Att hon var så drivande mot cirkus talar också till hennes nackdel.
 
Det känns som att jag gör fel hur jag än gör. Jag kan se alla möjliga kombinationer i lyan just nu och vet varken ut eller in. :banghead:

folk snackar om "trodde hon siats/trodde hon siat" och "trodde hon var ängel/tror hon är ängel"... inga protester från någon som kan tyda på att det är fel, och jag funderar på om de som säger liknande saker är ute efter just det - hitta ängeln/storbonden för att käka hen. :cautious:

Alltså anledningen till att jag inte skrev ut att jag trodde hedinn siat cirkus var för att jag inte ville tipsa ulvarna tyckte hen var siskret så de kanske inte upptäckt det.

Hedinn var inte så på på ängelterin heller så därför var jag tveksam till om hon var just ängeln(angående att jag valde att rädda mig själ)
 
Kan du försöka utveckla lite? Just nu känns det som att du håller de flesta tankarna för dig själv och det får mig att fundera på att ändra min röst.

Huh? Jag har ju nyss skrivit ut de tankar jag har. O_o

För att förklara: Ponera att ulvarna inte har den blekaste om vem som är ängel, de slänger ut i tråden "hen skulle kunna vara ängel, vågar inte rösta på den", tror Niyama (?) skrev nåt om "den riktiga ängeln protesterade inte..." någonstans (hinner inte leta upp inlägget och minns inte den exakta formuleringen, men det var i en diskussion om Cirkus) för att försöka få den faktiskta ängeln att försäga sig så de vet vem det är? Blir det klarare? :p
 
Men alltså allvarligt, varför tycker ni det är skumt att rädda sig själv? Tycker ni det jämt eller är det just min ändring som är skum?:confused:

(och hörrni även om ni röstar ut mig måste ni teoria om varandra också, annars ger ju inte den här dagen något extra att gå på inför fortsättningen)

Jag tycker nog alltid att räddningar är lite skumma.

Edit: men för att förtydliga så var din räddning av dig själv (vilket var det jag syftade på i meningen ovan också) extra skum då det var så uppenbart och en sån svängning.
 
Det känns som att jag gör fel hur jag än gör. Jag kan se alla möjliga kombinationer i lyan just nu och vet varken ut eller in. :banghead:

folk snackar om "trodde hon siats/trodde hon siat" och "trodde hon var ängel/tror hon är ängel"... inga protester från någon som kan tyda på att det är fel, och jag funderar på om de som säger liknande saker är ute efter just det - hitta ängeln/storbonden för att käka hen. :cautious:

Fast om någon skulle säga typ "tror x är spionen för att... Hur skall då den som faktiskt är spionen kunna protestera? Det är ju inte som om den personen skulle säga "nä, det där stämmer inte, för jag är spion"

Valde spionen då den redan åkt. :-)
 
Fast om någon skulle säga typ "tror x är spionen för att... Hur skall då den som faktiskt är spionen kunna protestera? Det är ju inte som om den personen skulle säga "nä, det där stämmer inte, för jag är spion"

Valde spionen då den redan åkt. :-)

Någon brukar skriva teorier mot teorin då.
 
Jag vill rösta på GA, men känner mig skeptisk då som jag har som möjliga ulvar har röstat på henne. Måste dock rösta nu och jag har ingen bättre idé så:
Niyama röstar på glömmerallt
 
Alltså anledningen till att jag inte skrev ut att jag trodde hedinn siat cirkus var för att jag inte ville tipsa ulvarna tyckte hen var siskret så de kanske inte upptäckt det.

Hedinn var inte så på på ängelterin heller så därför var jag tveksam till om hon var just ängeln(angående att jag valde att rädda mig själ)

ok!

@Habina nej givetvis inte, men någon slags "jag tror det är osannolikt att x är spion", etc är det ju inte ovanligt att de kör med och försöker motivera varför. Jag undrar om det är nåt ulvarna kan ha varit ute efter. I det scenariot att det var ulvar som skrivit om Cirkus möjliga ängelhet, det var bara en flyktig tanke från min sida.
 
Dag 5
Snurrfian röstar på glömmerallt
Hedinn röstar på glömmerallt
Habina röstar på caisalundblad
Niyama röstar på glömmerallt
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 458
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 303
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 975
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 409
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp