VM i fälttävlan (Ulvspel)

Nu kan man inte det, så det är bra om ni bekräftar resultatet så jag inte dödar fel person.:D

Jag har ärligt talat ingen koll, svårt med mobilen... Kanske får jag be ulvarna äta mig i natt, så det blir en kvalitetshöjning på leken. :rofl:

Man skulle nästan kunna tro att jag också är full, men jag är hög på endorfiner efter dagens tävling (53,33 % och 14 av 20)! :banana:
 
Jag måste rösta!

Habina röstar på caisalundblad

Jag tycker att hon varit skum leken igenom och hon har röstat på tre goda, samt som Niyama nämnde ovan, en röst på onda koppen som skulle kunna vara en alibiröst.

Att hon var så drivande mot cirkus talar också till hennes nackdel.


Du har också röstat på 3 goda? (fast du hade en annan roll första gången, röstade först på Lobelia och ändrade sen till mig.) Och det var din teori som var "drivande" för de flesta som röstade på Cirkus (jag hade dessutom flera andra saker jag höll henne misstänkt för).

Jag funderar på om jag var spot on med mina funderingar kring dig i teorierna tidigare och du fick lite panik... :cautious:
 
UPPDATERING!

Glömmerallt knallade runt i stallarna allt medan hoppningen tog sin början. Det var elakt spel på gång, det var hon säker på. Ja, det var mycket som inte var som det skulle. Men hon var där, ständigt på pass, ständigt… KABONG! Allt blev svart. Någon buntade snabbt ihop glömmerallt, rullade in henne i ett par hästtäcken och postade henne med destination Timbuktu.

Glömmerallt var nattvakt!

Natt-DL kl 22.00!

Nu ska LL göra potatispizza...
 
UPPDATERING!

Glömmerallt knallade runt i stallarna allt medan hoppningen tog sin början. Det var elakt spel på gång, det var hon säker på. Ja, det var mycket som inte var som det skulle. Men hon var där, ständigt på pass, ständigt… KABONG! Allt blev svart. Någon buntade snabbt ihop glömmerallt, rullade in henne i ett par hästtäcken och postade henne med destination Timbuktu.

Glömmerallt var nattvakt!


Natt-DL kl 22.00!

Nu ska LL göra potatispizza...

Men va fan :arghh:
 
Jaha... Och nu då? Jag vågar inte lita på att Snurrfian är god. Så velar jag mellan zassoo och Caisa, om de inte sitter i lyan tillsammans.

Niyama och Habina har jag svårt att tro är onda, om de inte lurar brallorna av mig.
 
Jaha... Och nu då? Jag vågar inte lita på att Snurrfian är god. Så velar jag mellan zassoo och Caisa, om de inte sitter i lyan tillsammans.

Niyama och Habina har jag svårt att tro är onda, om de inte lurar brallorna av mig.

Om man tittar närmare på röstlistorna kanske det klarnar kring någon. :)

Efter som att jag verkar dö så

Blir mer och mer skeptidk mot snurrfian och zasso är fortfarande misstänkt niyama känns skum tror hen och snurrfian kan vara ulvar ihop om jag har fel om caisa och zassoo

Tror hedinn är god
och jag har allmänt noll koll så läs vad jag skrivit men tänk själva!

Funderar också på varför hon verkar tro att du är god, hon är noggrann med att påpeka att hon inte vet något, men hade velat att hon utvecklat det mer. Får se om jag hittar det i tidigare inlägg.
 
Om man tittar närmare på röstlistorna kanske det klarnar kring någon. :)



Funderar också på varför hon verkar tro att du är god, hon är noggrann med att påpeka att hon inte vet något, men hade velat att hon utvecklat det mer. Får se om jag hittar det i tidigare inlägg.
Du och zassoo har ju röstat likadant hela vägen, förutom dag ett då du röstade på Habina och hon på Lobelia. Så det säger ju egentligen inte så mycket alls.
 
Du och zassoo har ju röstat likadant hela vägen, förutom dag ett då du röstade på Habina och hon på Lobelia. Så det säger ju egentligen inte så mycket alls.
Så frågan där är ju egentligen om två ulvar skulle rösta så lika hela vägen. Samtidigt så har det ju mer eller mindre stått mellan två spelare varje lynch så det vore väl inte helt konstigt.
 
Du och zassoo har ju röstat likadant hela vägen, förutom dag ett då du röstade på Habina och hon på Lobelia. Så det säger ju egentligen inte så mycket alls.

Vi kommer aldrig bli förlåtna, vi är dödsdömda jag vet
men jag vill hellre dö än längta efter dig i hemlighet *sjunger* (helt off topic)

Hmmm... vilka roller finns kvar nu?

 
Jag skrev ju förlåt för den urusla motiveringen, jag hade helst velat stoppa in mina egna barn som onda, det är jag fullständigt övertygad om att de är, för så mycket skräp de har lyckats få in i sina rum kan aldrig några goda barn ha lyckats med... :arghh: Men de var tydligen inte ens med och lekte här, de lekte bara med sina egna saker... :cautious:

Men nu ska jag tvinga dem i säng och sedan ska jag försöka hitta något att ta på i det här kaoset... :meh: Inget är ju som jag tror... :arghh:
 
Vad har ni för tankar nu då? Känns ju bra att försöka få ut så mycket som möjligt innan natt-DL...

Jag satt och tryckte på F5 och hade missat att DL är 22. Jag har noll koll. Inväntar nattDL och ser vad som händer. Har noll idéer.

Om saker och ting vore logiskt och enkelt så borde Snurrfian och Caisa vara ulvar. Men det är sällan så enkelt :nailbiting: Blir verkligen INTE förvånad om du är ulv!
 
Mina tankar är att jag inte litar på någon längre. Jag vet min roll, men resten av er... :nailbiting: Jag tycker att snurrfian borde vara god, annars har hon spelat sjukt bra med hjälp av flera rutinerade ulvar.
 
Jag satt och tryckte på F5 och hade missat att DL är 22. Jag har noll koll. Inväntar nattDL och ser vad som händer. Har noll idéer.

Om saker och ting vore logiskt och enkelt så borde Snurrfian och Caisa vara ulvar. Men det är sällan så enkelt :nailbiting: Blir verkligen INTE förvånad om du är ulv!
Jag lutar också mest åt Caisa och Snurrfian, men det är egentligen mest pga kvällens inlägg från zassoo så jag är inte alls säker på henne heller.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 458
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 302
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 975
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 409
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp