Kan du använda dig av text istället för smileys så kanske jag fattar något?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för aningar du har då?Jag har aningar. Men ingen som är starkare än någon annan aning, som sagt, alla skulle kunna vara ulvar.
Nä, då hade leken varit slut
Vad är det för aningar du har då?
inte så konstigt, då jag i princip aldrig är skarp som god. Det har inträffat en gång, och det var precis i början på förra leken. Sen blev jag lika dålig som vanligt.Detsamma gäller Niyama. Jag känner inte igen henne som skarp god alls. (ponera igen att jag är god så ser hennes röststatistik rätt tråkig ut den med)
Du menar att din röststatistik ser mycket bättre ut?Jag tror du är ond. Du har kommit skrämmande lätt igenom dina tabbar i början av leken och sen "städat upp" dig fint. Åh andra sidan skulle du kunna vara god också som bara var febrig och snurrig. Men du känns inte som en skarp god Hedinn. Din röstningsstatistik är inte så imponerande heller (om ni ponerar att jag är god).
Detsamma gäller Niyama. Jag känner inte igen henne som skarp god alls. (ponera igen att jag är god så ser hennes röststatistik rätt tråkig ut den med)
Habina känns sjukt hal, det finns saker som pekar på att hon är god men även möjligheter av att det bara var smart alibi.
Snurrfian vet jag inte alls vart jag har, känns snurrigt god i ena stunden för att bli väldigt skum i nästa.
Zass har jag hållt åt det godare håller men nu börjar jag tvivla. Hon känns inte riktigt lika god längre, men det kan vara paranoian.
Nej i dag är det jag som är frånvarande! Men just det faktum att det inte finns något överhuvudtaget att gräva upp om dig känns en aning misstänkt, men å andra sidan om du är god så är det ju inte så konstigt att allt ser normalt ut...@Snurrfian Men idag har jag väl ändå inte varit frånvarande så någonting måste du ju tycka om mina teorier?
Du menar att din röststatistik ser mycket bättre ut?
Jag skulle vilja säga Hedinn, caisa, Habina och Zassoo i lyan jag...Tror på Hedinn i lyan... möjligen med snurrfian eller Habina eller zass... ( )
Jag föreslår att ni går igenom en del från de senaste dagarna innan ni drar såna slutsatser...
Du menar att vi har fel båda två? Vilka är det kvar då?Jag föreslår att ni går igenom en del från de senaste dagarna innan ni drar såna slutsatser...
Jag föreslår att ni går igenom en del från de senaste dagarna innan ni drar såna slutsatser...