VM i fälttävlan (Ulvspel)

Om jag inte hänger med till max nu så kan det bero på att jag sov fyra timmar inatt, har varit uppe sen klockan fyra imorse och har kraftig huvudvärk, så ber om ursäkt om jag missar eller snurrar till saker.
 
Vad är det för aningar du har då?

Jag tror du är ond. Du har kommit skrämmande lätt igenom dina tabbar i början av leken och sen "städat upp" dig fint. Åh andra sidan skulle du kunna vara god också som bara var febrig och snurrig. Men du känns inte som en skarp god Hedinn. Din röstningsstatistik är inte så imponerande heller (om ni ponerar att jag är god).

Detsamma gäller Niyama. Jag känner inte igen henne som skarp god alls. (ponera igen att jag är god så ser hennes röststatistik rätt tråkig ut den med)

Habina känns sjukt hal, det finns saker som pekar på att hon är god men även möjligheter av att det bara var smart alibi.

Snurrfian vet jag inte alls vart jag har, känns snurrigt god i ena stunden för att bli väldigt skum i nästa.

Zass har jag hållt åt det godare håller men nu börjar jag tvivla. Hon känns inte riktigt lika god längre, men det kan vara paranoian.
 
Detsamma gäller Niyama. Jag känner inte igen henne som skarp god alls. (ponera igen att jag är god så ser hennes röststatistik rätt tråkig ut den med)
:rofl: inte så konstigt, då jag i princip aldrig är skarp som god. Det har inträffat en gång, och det var precis i början på förra leken. Sen blev jag lika dålig som vanligt.
 
Jag tror du är ond. Du har kommit skrämmande lätt igenom dina tabbar i början av leken och sen "städat upp" dig fint. Åh andra sidan skulle du kunna vara god också som bara var febrig och snurrig. Men du känns inte som en skarp god Hedinn. Din röstningsstatistik är inte så imponerande heller (om ni ponerar att jag är god).

Detsamma gäller Niyama. Jag känner inte igen henne som skarp god alls. (ponera igen att jag är god så ser hennes röststatistik rätt tråkig ut den med)

Habina känns sjukt hal, det finns saker som pekar på att hon är god men även möjligheter av att det bara var smart alibi.

Snurrfian vet jag inte alls vart jag har, känns snurrigt god i ena stunden för att bli väldigt skum i nästa.

Zass har jag hållt åt det godare håller men nu börjar jag tvivla. Hon känns inte riktigt lika god längre, men det kan vara paranoian.
Du menar att din röststatistik ser mycket bättre ut? ;)
 
UPPDATERING!

Niyama visste att hoppning var hennes gren. Hennes häst St Nicholas var egentligen snäppet under eliten i hoppning, men den grenen hade aldrig intresserat Niyama. Hon hade tackat nej till anbud från Malin Baryard och fortsatt med sikte på detta – VM i fälttävlan. Så när hon red en på banan var hon laddad till tusen.

Första hindret var en inbjudande oxer. St Nicholas (kallad Nicke) flöt över. Hon tog upp hästen, vände till höger, han bytte… till korsgalopp. Hade aldrig hänt förr! Något var tokfel. Hon trampade i höger stigbygel och sadelgjorden brast. Precis i språnget över andra hindret föll Niyama och sadeln av i vattengraven. VM = finito.

Niyama var prisutdelare (jultomte)!

DL imorgon kl 20.00
Natt-DL kl 21.oo
 
@Snurrfian Men idag har jag väl ändå inte varit frånvarande så någonting måste du ju tycka om mina teorier?
Nej i dag är det jag som är frånvarande! ;) Men just det faktum att det inte finns något överhuvudtaget att gräva upp om dig känns en aning misstänkt, men å andra sidan om du är god så är det ju inte så konstigt att allt ser normalt ut...
 
Hm... Så då hade jag rätt om niyama. Kan det vara Hedinn och Caisa som sitter i lyan?

Skulle niyama som jultomte kunnat ge presenter till sig själv? Eller blir det automatiskt till andra?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 457
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 302
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 975
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 409
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp