Ok, om jag kollar på röstlistorna tror jag inte
Lobelia sitter i lyan baserat på Koppens tredjeröst på henne i första lynch. Det känns för riskabelt för lyan att alibirösta på det sättet redan i första lynch. Men jag kan såklart ha fel. Har ingen koll alls på hur Koppen kan tänkas spela som ond, och alternativet som tjuv finns fortfarande.
Jag skulle vilja att
@Niyama svarar på mina frågor i inlägg
#371, hon fortsätter att rösta på mig grundat på en svag röst i första DL och verkar inte öht reflektera över vad jag säger eller frågar henne om hennes teori. (utöver ett kort uttalande om att det skumma tydligen var att jag inte nämnde MM i en kommentar om Hedinn) Detta "tunnelseende" (känns inte som helt rätt ord iom att hon ändå har teoriat lite om andra också, men ja ni fattar.
) tycker jag känns skumt. Hon kan vara god ändå givetvis och helt enkelt inte hittat något alls som är mer misstänkt än ett svagt röstinlägg i första DL, men när halva motiveringen lyder "
Att Caisa sen röstar på Habina som fått den otacksamma uppgiften att lägga en förstaröst när inget finns att gå på och Habina dessutom brukar rösta lite konstigt som god. Det känns skumt." (det första som hon nämnde om saken i inlägg
#185 röst i
#190 ) och när du då röstar på mig 2 dagar i rad efter att jag tvingades rösta när det i princip inte fanns något annat än 2 röster ontopic att gå på... är det inte skumt?
I kombination med detta inlägget
#212 blir jag lite förvirrad till vad det är du tycker jag hade att gå på mer än Habina eftersom varken Habina eller Lobelia var ett bra/schysst val?
Vill också gärna ha en förklaring till varför i hela friden du tycker jag borde ha nämnt MM i min kommentar om att jag tyckte det var imponerande att hitta nåt ontopic att skriva en motivering kring. Jag har fortfarande inte förstått det.
Att
Hedinn hakar på Niyamas märkliga teori mot mig så lätt som hon gör är också väldigt skumt, tillsammans med alla dessa felläsningar är hon definitivt skum. Jag vet inte hur mycket jag kan avskriva pga feber heller.
Cirkus2 @cirkus är hal, jag ifrågasatte dig i inlägg
#371 angående din röst på mig som kändes helt out of the blue, kan jag få svar där?
Jag har lite svårt att se varför alla är så skeptiska till Koppens felsägnings eventuella koppling till Cirkus2 faktiskt. Om Cirkus var god känns det som att lyan kastat sig över det faktumet och istället eldat på den tanken, snarare som det känns nu att många försöker "tysta ner" den... Kanske bara är inbillning från min sida iofs. Men det var nåt jag tänkte på när jag läste igenom leken. Kan iofs varit goda som börjat med skeptsismen medan lyan avvaktade för att se vad som skulle hända och därefter hakade på nertystandet... Men jag vet inte, jag tycker det är skumt. Sen verkar hon nästan lite desperat i sina försök att visa på att det inte alls är så troligt att Koppens felsägning var just en felsägning. Det skulle hon visserligen kunna vara som god med antar jag, men den ena konstiga teorin efter den andra... Nja, jag köper det inte riktigt. Tror jag.
Habina lägger jag åt det godare hållet, men har kvar i bakhuvudet att risken finns att hon är tjuv som trodde Koppen var god? Men det känns så långsökt så jag tror inte det.
Jeffery vet jag inte alls vart jag ska placera, är udda som vanligt. Tycker han är skum ena sekunden och mindre skum nästa.
Zassoo Lutar liite åt get goda hållet för mig, dels för rösten på Koppen och dels för att jag inte reagerat på henne tidigare.
Glömmerallt har hamnat lite i skymundan för mig, tror inte jag direkt reagerat på något jag läst där alls. Neutral tills vidare.
Snurrfian har jag heller inte reagerat på, verkar göra sitt bästa som förstagångsspelare.
Mammas inget nytt sen igår, men nickade uppmuntrande till ditt inlägg om huruvida det inte är för "lätt" om Cirkus är ulv. Tänkte något i de banorna själv, och har inte riktigt bestämt mig hur jag ska ställa mig till det än.
....
Det känns som att jag glömt någon. Jag har kollat medlemslistan ett par gånger men jag tror det var alla?
Har jag ändå missat någon är den så neutral i min bok att jag inte minns den alls.