Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde man skulle äta folsyra hela graviditeten?
Ja jag må säga det att det var ju taskig planering att få barn på så olika årstider
kommer från vinter 2013/2014
Mina barn är födda november 2004 resp december 2013. Toppen tyckte jag som sparat alla storebrors kläder, men så valde lillebror att vara både lång och tung redan vid födseln. Storlek 56 hade lillebror tex bara första veckan, och sen var det för smått (!)Nu vid 8 månader har han 86/92, och det hade storebror när han var drygt 18 månader (och då sommartid). Så jag har inte heller rätt kläder för varje årstid fast de är födda samma årstid
@lil-sis , det är så sant!
Jag kommer fixa allt i mjuka färger, grönt, blått. .sådant som sägs vara lugnande :P.
Men så förstår jag inte köphetsen kring bebisar, jag menar det de behöver är föräldrar, närhet och omvårdnad. .Inte ett designat sovrum och färgkoordinerade prylar.
Ni som redan har barn, är det inte roligare att fixa åt dem när de blivit större, fått intressen, favoritfärger etc?
Jag kommer fixa allt i mjuka färger, grönt, blått. .sådant som sägs vara lugnande :P.
Men så förstår jag inte köphetsen kring bebisar, jag menar det de behöver är föräldrar, närhet och omvårdnad. .Inte ett designat sovrum och färgkoordinerade prylar.
Ni som redan har barn, är det inte roligare att fixa åt dem när de blivit större, fått intressen, favoritfärger etc?
Det är ju inte så konstigt egentligen att det är indelat i affären när folk vill ta reda på könet så att de kan handla till bebisen och inreda rummet...
Det är ju inte så konstigt egentligen att det är indelat i affären när folk vill ta reda på könet så att de kan handla till bebisen och inreda rummet...