Sv: Vinterförälder 2012/2013 del 2
Min lilla spyr också ganska mycket, men hon vill fortsätta äta efter de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tar ju ett tag för mjölken att lämna din kropp, så det skulle absolut kunna vara Det. Hoppas det fortsätter så för er!
Vad härligt hoppas verkligen att det håller i sig!! Så kul att läsa! Vi behövde inte bära Viktor igår kväll, så skönt han var nöjd med att ligga på min mage i soffan mellan amningarna.
Lite nyfiken på er som ger ersättning, hur mycket får era små per mål? För när jag gett utpumpad mjölk i flaska så blir hon mätt på ca 70 ml. Känns lite, eller är det normalt?
Idag blir F sju veckor. I veckan som kommer ska han bli av med sitt sista gips och få skena istället. Det känns som att han har lämnat det allra mest nyfödda stadiet nu - han ler, "snackar" och kör stenhårda magträningspass - han är väldigt stark i nacken och låg på mage på sängen och kikade på storebrors lek i nästan 5 minuter här om dagen, innan han fick ge sig. Det gav tydligen väldigt bra motivation .
Det gäller att passa på att njuta nu sitter jag här med en slemmig och hostig bebis har precis pratat med 1177 så jag vet när det är dags att åka in ( om han blir sämre). Typiskt när man är försiktig och håller sig hemma, så är det sambons förkylning som smittar.
Vilken natt!! Viktor är så förkyld jag med såklart. Han har knappt kunnat äta alls i natt för han har varit så täppt i näsan. Nu sover han på mig, helt slut. Mellan hostningarna och snoret är han dock på ett strålande humör hoppas inte han blir sämre bara.