Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur är kvällarna hos er? Viktor skriker rätt mkt, är osäker på vad som är "normalt". Jag är väldigt glad över vår bärsele, utan den vet jag inte hur jag skulle gjort. Snart får jag en sjal också, hoppas på att den ska fungera!
Jag är väldigt såld på märkena Villervalla och Kameleont Design. Det är färgglada kläder, dock inga texter. Mina killar har flera lika matchade set från båda ställena, Alvin ska bara växa i sina först
Precis så är Viktor också! Skönt att man inte är ensam han var så igår från kl 17 till kl 23. Sambon jobbade kväll, så han kom hem strax efter kl 22. Då känns det inte så roligt
Har också en sån kväll. Han skrek nyss tills han knappt fick luft, har precis somnat i selen. Räknar ner till sambon kommer hem! Hoppas Ellie kommer till ro snart också. Jag tröstar mig med att det är en kort tid de är så här små, och ju mer glad vakentid och leenden man får desto lättare blir dessa skrik-kvällar.