Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sätt på dig en binda, och sen ska man kunna känna det på lukten säger dom.. Ska lukta lite salt, typ hav. Andra liknar det vid sperma haha, jag har ingen aning! För mig har vattnet gått på förlossningen med båda barnen då jag varit 9-10 cm öppen.
Åh då är det kanske bebis på gång!!
Nej nej, en månad för tidigt! Hans rum är ju inte klart än
Har du ringt o pratat med förlossningen än? Spännande, men något irriterande om du tänker tränga dig i kön nu...
Det låter ju onekligen som om vattnet gått om det sipprar lite hela tiden, kan väl knappast tro att du börjar kissa på dig helt plötsligt. Gå o kissa ordentligt o se vad som händer sen kanske? Har du några värkar än? Annars kan du nog försöka sova en stund efter att ha kontaktat förlossningen!
Jah dom kommer ju när dom vill! Men förstår dig... man blir jätte glad och nervös och längtar samtidigt som man tänker på allt som man hade tänkt att hinna med och göra inann....
Säger jag... som har BF om 11 dagar och började stor renovera köket för några dagar sedan... hur dum får man va!!
Visst var det du som fått snitt beviljat? Om det skulle visa sig att förlossningen satt igång,snittar dom direkt nu då,eller kommer dom försöka att få den att stanna av?
Milton kom ju i v 36+3,så jag var redigt chockad när dom sa att jag skulle få jobba hela natten,för nu skulle vi föda barn!
Det var liksom inte min plan dom närmaste veckorna. Är glad att jag hade packat bb-väskan bara någon dag innan,rots att alla tyckte jag var för tidig med det,kanske det undermedvetna ville säga mig nått?