Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, 5 stycken som ska komma senast söndag om de håller sina datum Snodde namnen från listan i TS
Nuu kan vi alltså börja heja fram bebis heja heja uuut med dig!
Tror den kommer natten mellan onsdag-torsdag ;-)
Så var det absolut för mig. Första som vägde 2.2 var lika jobbig agtt klämma ut som tredje som vägde 4.2
värst av allt är att jag inte orkar med att busa med Hugo ju!
28/12 SusieQ - första barnet - flicka född 11/12
Jag tycker verkligen det är jättejobbigt. Hugo är ju så liten än att han förstår att det är något "fel" ju, men inte vad. Idag när jag låg och vilade så kom han släpandes på sin lilla fåtölj och satte sig inne hos mig vid sängkanten.
Jag vill minnas att SusieQ har uppdaterat i den stora gravidtråden att hon fått bebis, men jag minns inte riktigt när eller vad det blev.
Haha, jag hoppade direkt in i den andra tråden för att stalka henne, men du var snabbare att posta . Grattis till lillan, SusieQ!
Att du orkar människa!
Jag har skalat potatis och gjort en sallad... Sen hade jag så mycket sammandragningar att jag var tvungen att lägga mig en stund.
Nelly.com har rea så nu shoppar jag loss på aminingskläder, bebiskläder och kläder till storasyster. Det finns supermycket fint bl.a Molo, Liandlo, Katvig, Boob, Paola Maria och mamalicios
*kl*
Känns som jag bara orkar äta och sova som det är nu Inte många timmar jag är vaken och kan vara aktiv.
Ska till bm senare idag iallafall och ska be om ett urinprov för att utesluta HF.
Knappen
Vågar man gnälla lite?