Stort grattis till er alla som fått era små skatter!
*kl*
Här börjar det med dra ihop sig, en vecka kvar till BF. Inga som helst känningar dock, mer än att jag har sammandragningar titt som tätt. Känner dom inte alls, utan noterar bara att magen är hård som en sten. Tror även magen sjunkit en del, bästa vännen påpekade i alla fall det tidigare idag.
Tvivlar starkt på att Mini kommer innan BF, jag är helt inställd på att gå över och får väl en chock om det drar igång innan.
Här har julen varit lugn, vi har umgåtts med familjen - helt på våra villkor och det har varit så skönt. Vi har hunnit vila mycket, och bara myst som den lilla familj vi är just nu. Försöker ge storasyster så mycket uppmärksamhet och kärlek det bara går nu innan bebis kommer.
Även nyår blir lugnt, vi ska hem till bästa vännerna och äta lite middag. Åker hem till oss när det är läggdags för Stella (runt 19.30-20) och fortsätter "firandet" ensamma, jag är inte direkt en partypingla längre utan somnar gärna på soffan innan 21.
Sambon har dock lovat att väcka mig innan 12-slaget så vi hinner skåla i lite "bubbel" och välkomna ett förhoppningsvis väldigt mycket bättre år.
2012 har varit en riktigt vidrigt år för vår del, enda positiva har i stort sett varit beskedet om att vi ska bli 4 i familjen så vi ser verkligen fram emot 2013 och håller tummarna för ett riktigt superår!