Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha trazel, det tycker jag vi satsar på! Om vi får plats båda två, vad jag förstått är det babyboom nu igen och risk för att det blir fullt på förlossningen från januari och framåt.
Borde jag vara sugen på att boa vid det här laget? 28 dagar kvar till BF...
Jag har fortfarande inte gjort mer än gått igenom bebiskläderna... Jag skulle behöva tvätta babyskyddet och hitta spjälsängen i alla fall. Men jag orkar inte. Dessutom så har jag stränga order från sambon om att ta det lugnt fram till fredag nu.
Efter ett par timmar med (för?-)värkar relativt regelbundet var 10:e minut igår så fick jag stopp på dem med ett kokhett bad. Då var jag alldeles öm i magen och idag har jag träningsvärk i den i stället.
I natt tyckte inte Hugo att vi skulle sova heller. Och är Hugo vaken är alla vakna som befinner sig inom en radie på sisådär 100 m. Så jag var vaken mellan 00-06. När Hugo väl somnade vid 05, så var jag så himla hungrig att jag var upp och kräktes och då var jag ju tvungen att äta för att ha en chans att somna om...
Sen sov jag till 9.30! Längsta jag sovit på flera år!
Det där skrämmer skiten ur mig.. födde sonen -03 som också var ett babyboom år & tack vare det (för många som födde & för lite personal) fick jag en skitjobbig (mentalt) förlossning och drabbades av förlossningsskräck.. som nu börjat krypa sig på igen (trodde jag var botad efter dotterns födelse, det var en jättebra förlossning)..
Så hur lyckades detta oplanerade knytt pricka in babyboomen? *suck*
Haha trazel, det tycker jag vi satsar på! Om vi får plats båda två, vad jag förstått är det babyboom nu igen och risk för att det blir fullt på förlossningen från januari och framåt.
Äh, ditt hem är säkert inte i närheten av det kaos jag kallar hem så du lär nog hinna
Själv var jag ju tvungen att möblera om för att ens få plats med bebis
Just idag är det stora garderobsrensningen.. välbehövligt kan jag lova..
Hör ju inte hemma här men håller ett öga på uva
Men ang fullt på bb. När jag skulle föda så var det proppfullt på "vårt" sjukhus. Ringde ca 4 ggr För jag vågade inte åka ngn annanstans, men sista gången sa jag: ok ok skicka mig vart som helst nu!!!
Kom till ett litet mysigt härligt sjukhus, och "tack vare" väntan så var jag öppen 8cm vid inskrivningen, avklarade typ alla värkar hemma ville ju inte byta bb. Men nu är jag glad att det blev så, hade en jättefin tid där vart jag tillslut hamnade skulle jag mot förmodan skaffa fler barn så ska jag välja det sjukhuset igen trots längre resväg
29/12 12 efter igångsättning, efter 3 rent helv.... Dygn så kom äntligen vår dotter, 50 cm lång 3840g.
Trött, sleten, känns som om jag blivit överkörd av ett godståg.. Precis som det ska vara ;-)
Det är tur du håller ordning!