Det mesta.
En grej som bestick behövs ju egentligen inte alls men är användbart av social aspekt. Jag har inte gjort mig av med mina, men hade inga när jag bodde i Indien utan några som helst problem. Likaså både vattenglas och muggar. (Jag har varit nöjd med att dricka all min dryck ur en enlitershink med lock men är nu glad över både muggar och glas). Fler än två av varje klädesplagg och sängkläder. De flesta köksmaskiner - där blir väl vanor mest avgörande. Jag behöver en stor gryta, en kastrull, min blender och lyx-har en vattenkokare som förenklar livet. Två bra knivar.
Över lag tror jag ett vinnande koncept är att ha färre av vardagsgrejer som handdukar, lakan, kläder. Ha multifunktionella köksgrejer. Bord och stolar är rent krasst onödigt för mig, jag trivs med bra sittdyna och ett litet arbetsbord typ 40x60x30högt. Men jag har fler möbler ändå och de är väldigt bra att ha när fler människor kommer hit.
Vill du kan du skala ner hur mycket som helst! Typ kolla på youtube efter folk som företar sig att äga max 100 saker inklusive kläder. Det finns ju dem som vill banta behoven också o dem som vill ha kvar en liknande nivå av komfort, vilket är kul att något så basalt går att hitta sin egen vinkel på.
Jag har brukat steka 1600 toast på stekhäll på söndagsmorgnarna, så stekpanna borde funka bra!