Jag har nog inga ägodelar som ”sparks joy”. Jo mina stamböcker kanske.Marie Kondo är ett hett tips för övrigt . "Does this spark joy?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har nog inga ägodelar som ”sparks joy”. Jo mina stamböcker kanske.Marie Kondo är ett hett tips för övrigt . "Does this spark joy?"
Så enkelt, släng allt annatJag har nog inga ägodelar som ”sparks joy”. Jo mina stamböcker kanske.
Så enkelt, släng allt annat
Jag kör också pour on! Skitsmidigt och mycket godare.Det hade ju varit väldigt mycket enklare att hålla ordning om man inte hade behövt ha en massa grejer hemma bara för att det är praktiskt.
Jag försöker i mesta möjliga mån hyra, samäga eller låna sällananvändningsprylar, men det vore ju tex rätt opraktiskt om jag behöver torka håret innan jag går ut en riktigt kall dag, och fönen är en mil bort.
Sak där alternativet blev bättre än den normala prylen; pour over istället för kaffebryggare. Tar extremt lite plats i skåpet, och kaffet blir det absolut godaste! Dock inget för den som snabbt måste kasta i sig en kopp för att öht kunna öppna ögonen...
Har inte ens sån, inget jag saknar då de ändå sliter på kläderna men å andra sidan är det säkert guld värt för barnfamiljerTorktumlare har jag upptäckt att vi inte behöver. Slutade torktumla när elpriserna gick upp och tror inte vi kommer att återuppta det.
Har insett att vi typ aldrig använder micron förutom när vi värmer rester och då endast köttfärs till tacos. Tror att micron ryker och att det blir en kaffekokare som får stå där istället.