Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rågsikt! Annars kan man inte baka kake.Är det nån som tänker att trådstartarstollen självklart har glömt ett av de allra viktigaste mjölen så kan jag addera det till röstningen om ni anför minsta antydan till argument!
Min förmåga att ändra hade visst samma 10 minuters deadline som vanliga inlägg. Sorry. Men rågsikt hade jag i skåpet fram till 2024, då det sista av påsen som köptes runt millenieskiftet stoppades ner i en blandning.Rågsikt! Annars kan man inte baka kake.
Glutenfritt mjöl. Behöver jag argumentera?Är det nån som tänker att trådstartarstollen självklart har glömt ett av de allra viktigaste mjölen så kan jag addera det till röstningen om ni anför minsta antydan till argument!
Har aldrig gjort pasta faktiskt...Men om man inte har vare sig Tipo 00 eller durummjöl - hur gör man då pasta?
(Eftersom jag verkar vara enda röstare som knackat in dessa.)
Köper?Men om man inte har vare sig Tipo 00 eller durummjöl - hur gör man då pasta?
(Eftersom jag verkar vara enda röstare som knackat in dessa.)
Köper?
Din tråd är typ en timme gammalJo, jag köper också säkert 80% av all pasta som konsumeras, men när vill man ha den där lilla extra perfektionen - och vissa rätter går knappt att åstadkomma med färdig köpepasta. Men visst, jag förstår också att alla inte vill göra det, blev bara lite förvånad över att jag var helt ensam med dessa sorter.