Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är lite efter och har just börjat titta på serien The Crown. Mannen är på AW och ska komma hem med lite gott om han hinner innan affären stänger.

Lite sur att missa 13 timmar övertid imorgon. Särskilt när det är arbetsgivarens fel :mad:
Nåja, jag ska istället lämna dottern i skolan, till stallet och motionera båda ponnyerna, träna och tvätta håret. Och givetvis njuta av vintersport på TV :love:

Postnord....
Bäddmadrassen kom till örebro, fick meddelande om att boka frakt, fanns inga alternativ
Ringde och de ska köra ut imorgon till mig
Två timmar senare kommer ett sms om att madrassen finns att hämta.... i Örebro
DHL är lika kul.

Bekanten väntar sitt nya pass från Storbritannien. Det kom till Arlanda, DHL tog hand om det och skicade tillbaka det till London. London sände det till Sverige, och DHL skickade tillbaka det till London en gång till. Det ÄR korrekt adresserat.
Paketspårning är intressant....

Känner mig sjuk..
Har inte tid..
Vet varför och kommer att fördela om mitt fokus lite.
Försöker lösa det hela men det faller på bostad hel tiden

Får elda ordentligt ikväll men måste fylla på lite mer ved i tvrummet . Tur jag fixat tändved tidigare ikväll så man slipper stå ute och klyva så det går smidigt att sätta fyr innan jag åker på jobbet i morgon sedan lönerapporter och sängen och drömmar om storvinst i morgon kväll på EuroJackpot så jag får ordning på mitt liv och slipper allt som har med jobbet att göra och bara kan be dom flyga och fara till ett varmare ställe men först se till att dom får så det svider ordentligt för allt dom gjort

Haft ngt strul med internet hela dagen. Suttit i telefonkö till supporten foreeeverandeverandever..
Till slut lyckades vi få igång den lite slött iaf.
Men jag tog paus och drog med pålle till ridhus. Det var bra för humöret! Älsklingspys!<3
Nu tänker jag skita i att jobba mer och på't igen imorgon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 831
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 286
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 287
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar