Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo lite så här känns det :meh: Igår sol och några plusgrader, idag sol och typ -10
29313467_10210850178000744_950059086350157016_n.jpg

Såååååå trött! Loppisbygge full fart hela em, sen iväg på körworkshop med Fredrik Swahn och så tillbaka till loppisen för att hjälpa till med det sista. Hade turen att få krama och mysa med min fadderson också :love:
Har du varit på workshop med Fredrik Svahn så begriper jag att du är trött. :D Vet knappt om jag orkar föreställa mig.... Han verkar gjord av energi.

Sitter och äter rostade mackor och dricker te. Kändes som ett lagom kvällsmål efter en lååång cykelrunda.

Ikväll var jag ute i nästan 3 timmar med Vännen, igen. 3 timmar med MTB på stundtals väldigt bökiga skogsvägar (upptrampade, knöliga stigar med snö som förvandlats till is), någon minuts paus för att titta på stjärnorna och en hel del skratt och långa samtal om allt och inget. Livet kändes ganska perfekt där ute i skogen.

Får elda ordentligt ikväll men måste fylla på lite mer ved i tvrummet . Tur jag fixat tändved tidigare ikväll så man slipper stå ute och klyva så det går smidigt att sätta fyr innan jag åker på jobbet i morgon sedan lönerapporter och sängen och drömmar om storvinst i morgon kväll på EuroJackpot så jag får ordning på mitt liv och slipper allt som har med jobbet att göra och bara kan be dom flyga och fara till ett varmare ställe men först se till att dom får så det svider ordentligt för allt dom gjort
Tycker du är otroligt stark som orkar stå emot allt bråk på jobbet.

Kom precis hem. Känner mig som ett vrak. Tar ett glas vin och chillar i soffan. Har lite smått dåligt samvete pga jag glömde min mobil och hade innan det messat min assistent/fotokille att han skulle köpa en blus till mig. Visade sig sen att han sprungit runt halva stan och letat sig fördärvad efter den där jävla blusen och messat mig 100 ggr typ om ditt och datt utan svar. Kaos.
Men jag får kompensera honom imorn tänker jag. Han gillar sushi och öl. Tror det blir sushi ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 828
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 286
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 287
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar