Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du varit på workshop med Fredrik Svahn så begriper jag att du är trött. Vet knappt om jag orkar föreställa mig.... Han verkar gjord av energi.Såååååå trött! Loppisbygge full fart hela em, sen iväg på körworkshop med Fredrik Swahn och så tillbaka till loppisen för att hjälpa till med det sista. Hade turen att få krama och mysa med min fadderson också
Ja. Och innan dess burit och kört 10 bord och 47 flyttkartonger och möblerat massor till loppisen. Jobbade till 13. Loppisgrejer 14-18:15. Kör 18:30-20. Loppis igen 20:20-21:30.Har du varit på workshop med Fredrik Svahn så begriper jag att du är trött. Vet knappt om jag orkar föreställa mig.... Han verkar gjord av energi.
Lika som jag men bör få några grader till så det är varmt när jag vaknar .Bäst att elda upp värmen i täljstenen och skorstenen då det värmer hela huset och det tar tid innan dom svalnar+25 grader,kanske dags att sluta stoppa in ved i kaminen.
Har sett att Det går på fyran på dagarna med.@Soffan74 Visst var det du som gillade Doktorn kan komma? Det finns en säsong på tv4play men de håller på att ta bort avsnitten så om du vill se får du skynda dig.
Tycker du är otroligt stark som orkar stå emot allt bråk på jobbet.Får elda ordentligt ikväll men måste fylla på lite mer ved i tvrummet . Tur jag fixat tändved tidigare ikväll så man slipper stå ute och klyva så det går smidigt att sätta fyr innan jag åker på jobbet i morgon sedan lönerapporter och sängen och drömmar om storvinst i morgon kväll på EuroJackpot så jag får ordning på mitt liv och slipper allt som har med jobbet att göra och bara kan be dom flyga och fara till ett varmare ställe men först se till att dom får så det svider ordentligt för allt dom gjort
Nackdel: Det är en volvoJag funderar på en Volvo V50, är det någon som vet för/nackdelar med den modellen?
årsmodell??Jag funderar på en Volvo V50, är det någon som vet för/nackdelar med den modellen?
runt 2006årsmodell??
Min bror hade en. Han var väldigt nöjd med sin i allafall. vad har du för bil nu??runt 2006