Barnet är i skolan och jag äter lite frukost. Därefter ska jag till biblioteket och till stallet. I eftermiddag ska jag kolla på skidor och alpint samt ligga i soffan och läsa. (Förtränger att jag måste tvätta håret )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Diskmaskiner med.Tvättmaskiner har lååååååånga minuter
Det skulle vara intressant att se programmeringskoden för såna maskinerDiskmaskiner med.
På förra jobbet finns en maskin med ett snabbprogram på 29 minuter. Den visade antal minuter på displayen
Man kunde starta den och komma förbi en kvart senare och den visade 20 minuter.
Vad är skillnaden mot kyrkklockor undrar jag? Fe går inte heller att värja sig från.Nej.
Hennes rekommendation till kommunpolitiker att inte tillåta böneutrop i Sverige. För böneutrop inte går att värja sig emot och för att det är en sorts mission. Argumenten var rent äckliga. Och hade de itne varit på allvar hade de varit löjeväckande i mina ögon.
Plus att detta nationella råd föranletts av en förfrågan från en enda moske, om ett utrop i veckan.
Åh, du FÖRSTÅR inte?Vad är skillnaden mot kyrkklockor undrar jag? Fe går inte heller att värja sig från.
Så att de används för att MARKERA gudtjänstens början och att ringa in helgen (hekgmålsringning) är inte religiöst då? Bra att veta. Blir så förbannad av sånt här.Åh, du FÖRSTÅR inte?
Kyrkklockor, lilla du, propagerar inte någon religion. De har i långa tider använts för att varna, markera tid och kalla samman människor. De är liksom inte så ...religiösa.
Jag letar för övrigt efter min försvunna superbraiga dammtrasa. Den är putsväck. Så jag skiter i damningen den här gången.
Så att de används för att MARKERA gudtjänstens början och att ringa in helgen (hekgmålsringning) är inte religiöst då? Bra att veta. Blir så förbannad av sånt här.
Nej nej nej.
Skillnaden är stor och väsentlig.
Klockorna MISSIONERAR inte, medan böneutropet markerar religionens makt över omgivningen.
Grejen är att jag VET att jag bar ner den till bunkern i förra veckan men att förkylningen from hell avbröt städningen och nu är den borta. Så stor är faktiskt inte Bunkern att den bara kan försvinna...Jag tror inte jag kommer hitta dammsugaren, eller tvättmaskinen heller för den delen, i helgen, de är nog putsväck de med är jag helt övertygad om
Indoktrinering kallas det... angående kyrkklockorna menar jag. Nu har jag iofs inget emot kyrkklockor per se men förbjuds böneutrop ska kyrkklockor förbjudas och är kyrkklockor okej är böneutrop okej. Sverige är en sekulär stat för höge farao. Vi har ingen statskyrka längre goddamnit
Skillnaden är stor och väsentlig.
Klockorna MISSIONERAR inte, medan böneutropet markerar religionens makt över omgivningen.
Det hade jag ingen aaaaaaaaaning omVi har ingen statskyrka längre goddamnit
KD, det mer rumsrena valet för stockkonservativa nationaliater...Nej nej nej.
Kyrkklockorna står för RÄTT religion och böneutrop är för avgudadyrkare.
Det är ju Kristdemokrater vi pratar om
Har jag sagt att jag gillar dig massor det senaste?Det hade jag ingen aaaaaaaaaning om
Diskmaskiner med.
På förra jobbet finns en maskin med ett snabbprogram på 29 minuter. Den visade antal minuter på displayen
Man kunde starta den och komma förbi en kvart senare och den visade 20 minuter.