Whaaaat? Duscha är ju livet!
Jag skulle gärna duscha hela dagarna!
Nä, fy så tråkigt! Däremot kan jag gärna lägga mig i badkaret ibland (med skum upp till taket!). Men det faller ofta på att det tar sådan tid att fylla och det är ju också tråkigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Whaaaat? Duscha är ju livet!
Jag skulle gärna duscha hela dagarna!
Jag har många gånger funderat på hur de har tänkt med bibliotek, det är alltid väldigt långt till parkeringsplatser och man ska släpa böcker över halva stan för att kunna låna och lämna? Det är som om man bara ska låna en bok åt gången? Jag älskar bokbussen som kommer in på gården sist skulle jag egentligen inte låna något men fick med mig tre romaner och två faktaböcker och en tidning in.Att hitta en parkering vid biblioteket visade sig vara helt omöjligt. Att släpa en kasse med 28 böcker är jag inte så sugen på. Jag jobbar lördag, söndag och måndag. Böckerna ska lämnas senast måndag. Det är dagens dilemma det!
Helt förståeligt. Men tanten verkar ju störtskön som bara: och vad gör jag nu då?Ingen aning Jag vet inte riktigt hur leverantören tänkte där och det fattar ingen på min mammas jobb heller
Jag har fått en inbjudan till jobbintervju. Ett jobb jag vill ha.
Går runt och ler
Nu har jag blockat hen på både fb och mobilenUsch vad respektlöst när du sagt till flera gånger att du inte är intresserad. Är kanske olika hur man blockar på telefonen? jag har ingen aning faktiskt. Jag hade bara struntat i att svara på samtal/sms när en person gör så.
Jag har gått ner 8 kg sedan december.Kommer du på receptet så kan du sälja det dyrt till blaskorna
De har inte bokinkast? Det har bibblan i min lilla håla.
Åh vilket smart tips, tack för det! Ska kolla lokala loppisar efter en till vovvenIdag ska jag städa kuvösen,vår eller inte o sen ska jag skruva om den där spjälsängen jag köpte för någon vecka sen då det visade sig att det nedre läget är för lågt,dumt att komma på det när man skruvade ihop den första gången Synd att det är för kallt för att måla den oxå.
Sen har hundarna fått en jätte fin hundsoffa.
Jag har många gånger funderat på hur de har tänkt med bibliotek, det är alltid väldigt långt till parkeringsplatser och man ska släpa böcker över halva stan för att kunna låna och lämna? Det är som om man bara ska låna en bok åt gången? Jag älskar bokbussen som kommer in på gården sist skulle jag egentligen inte låna något men fick med mig tre romaner och två faktaböcker och en tidning in.
Köpte en med madrass för en 100,född brun,ska bli svart eller grå med lila dyna.Åh vilket smart tips, tack för det! Ska kolla lokala loppisar efter en till vovven
Det där var det bästa jag har hört på länge! heartInatt får vi ta med sparven hem och prova att sova hemma med henne för första gången
Inatt får vi ta med sparven hem och prova att sova hemma med henne för första gången
Inatt får vi ta med sparven hem och prova att sova hemma med henne för första gången
Helt förståeligt. Men tanten verkar ju störtskön som bara: och vad gör jag nu då?