Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att hitta en parkering vid biblioteket visade sig vara helt omöjligt. Att släpa en kasse med 28 böcker är jag inte så sugen på. Jag jobbar lördag, söndag och måndag. Böckerna ska lämnas senast måndag. Det är dagens dilemma det!
Jag har många gånger funderat på hur de har tänkt med bibliotek, det är alltid väldigt långt till parkeringsplatser och man ska släpa böcker över halva stan för att kunna låna och lämna? Det är som om man bara ska låna en bok åt gången? :confused: Jag älskar bokbussen som kommer in på gården :love: sist skulle jag egentligen inte låna något men fick med mig tre romaner och två faktaböcker och en tidning in. :angel:

Idag ska jag städa kuvösen,vår eller inte o sen ska jag skruva om den där spjälsängen jag köpte för någon vecka sen då det visade sig att det nedre läget är för lågt,dumt att komma på det när man skruvade ihop den första gången :banghead: Synd att det är för kallt för att måla den oxå.
Sen har hundarna fått en jätte fin hundsoffa.
Åh vilket smart tips, tack för det! Ska kolla lokala loppisar efter en till vovven :up:

Jag har många gånger funderat på hur de har tänkt med bibliotek, det är alltid väldigt långt till parkeringsplatser och man ska släpa böcker över halva stan för att kunna låna och lämna? Det är som om man bara ska låna en bok åt gången? :confused: Jag älskar bokbussen som kommer in på gården :love: sist skulle jag egentligen inte låna något men fick med mig tre romaner och två faktaböcker och en tidning in. :angel:

Det fanns mycket bättre parkering på gamla biblioteket. Nu är det nästan alltid fullt på de få platser som finns i närheten.
Jag är förhållandevis ung, pigg och stark. Jag kan släpa böcker om det skulle krävas. Det är värre för den som går på kryckor, använder rullstol eller rullator eller bara rent allmänt är lite skröplig :(

@Scata Benen halverade (nu 7cm) och botten uppflyttad,förstärkt i framkant.
DSCN2230.webp

Och som ni kan se så saknar vi våren.

Så trött så ögonen faller ihop. Tur att kollegan underhåller min buse till hund här.

Fuskat nu och gett henne ett litet ben så jag får sitt och jobba i lugn och ro.

Fi fasen. Kallt är det också

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 778
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 286
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 287
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar