Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi var pa bingo :cautious: i gar kvall. Varken jag eller Maken har nagonsin spelat tidigare, men da paret vi lart kanna har pa campingen har provat en gang och vann drygt 9000 SEK :crazy: sa tyckte vi alla att det verkade vara en bra ide. (Medan jag muttrade, "Men ... vi vinner ju ALDRIG"?)
Holey Moley sa dedikerade vissa var ... dodligt alvarligt spel det dar :cautious: men det var manga mycket hjalpsamma och vanliga manniskor dar och det var faktiskt riktigt kul ... fast jag lar inte gora om det. Det var aldeles for stressande :angel: att vara saker pa att man satt en prick pa ratt stalle :grin: och inte vann vi heller, som sagt.

Nej det är klart förut har vi alltid fått en varning att nu är ni jäkligt nära taket men nu kör dom bara på
Mina kollegor är av den uppfattningen att man ska få jobba så mycket man vill och allt annat är överförmynderi så jag får säkert skulden för att firman blir kollade nu men det var min ombudsman som kom med det då det inte finns arbete för mig och dom betalar ut 4 löner till 3 personal inte konstigt att styrelsen skriker rakt ut lös problemet

Särbon messade med bilder på några hundskålar han funderade på om jag ville ha till Vovvi.
Jag svarade nej på några. Blev så många att jag började svara NÄÄÄÄJ.
Sen sa jag: Du, tänk att du ska köpa ny bil. Du vill ju ha typ Porsche eller en ny Dodge tex. Så visar jag dig en gammal Saab 900.
Vad gör du då?
"Köper bil själv!"
"Bingo!"
"Okäääj, jag hajjar!"

Tog mig äntligen ut och hämta ved så nu har jag en brasa igång, på dagen var det varmt och skönt när solen låg på men sen började det visst snöa och blåsa :meh: men nu är det varmt inne, jag ska plugga lite till, sen ska jag och sonen göra hemgjord pizza och jag tänker ta ett glas rödvin till den. Maken och dottern är framme vid hotellet så nu kan jag koppla av. Andra halvan på väg ner sitter fast i bilkö efter en olycka. Maken måste ha passerat precis innan den hände. :(

Gått lite ärenden i sedvanlig minimalistisk anda :angel:

28766502_2058837061062298_3277526763764187136_n.jpg

28765393_1950613125252447_1457901020557344768_n.jpg

Borde verkligen röja upp här hemma, är ett kaozzz utan dess like. Letade just tv-dosan i typ 35 minuter. Joråsåatttt

Varför ska folk skryta om hur mkt pengar de har?
Har 2 st på jobbet som gör det. En vet jag att hen har inte det... Hen bodde nämligen i en soclägenhet i flera år i mitt hus :meh:
Den andra säger att hen behöver ingen lön denna månad, för hen har så mkt på banken:meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 635
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 286
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 282
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar