Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker ändå det där var väldig cleant för att vara dig.
Myggfritt -- 24
Min gamla var döpt till Problembarnet på verkstaden. Jag körde lånebil lika mycket som jag körde den bilen. Vi brukar byta ut bilarna efter tre år på jobbet. V50:n hade jag i lite drygt två år innan den byttes ut för det var för mycket problem med den.
Mmmm, fifty shades of grey...Alltså Lövet och Merkel borde dejta. Känns som att dom har ngt!
Sannolikt skitsnack.Varför ska folk skryta om hur mkt pengar de har?
Har 2 st på jobbet som gör det. En vet jag att hen har inte det... Hen bodde nämligen i en soclägenhet i flera år i mitt hus
Den andra säger att hen behöver ingen lön denna månad, för hen har så mkt på banken
Sannolikt skitsnack.
De som vekligen har pengar skryter aldrig.
Kan inte påminna mig att jag hört någon välbärgad snacka om sina pengar. Man listar ut det ändå från kommentarer i förbifarten. Eller för att de visar något man begriper är värt pengar men som man får se pga något annat skäl.
Som kollegan som fixat till sina föräldrars lägenhet och den låg ute till försäljning. 13 mille. Hon var så glad för den blivit så fin så jag fick se annonsen. Det var liksom inget mer med det.
Samma med folk som tjänar massor. De pratar inte om sin lön.
Mmmm, fifty shades of grey...
Plus: Vilket jääävla ointressant samtalsämne! Man skiter väl fullständigt i andras ekonomi?
Folk som tjötar om sånt brukar ju vara lite off på något sätt..
ja, han som kan klara sig utan lönen, bor billigt. Ensam i en 1½, typ 4000 max i mån för alla hens kostnaderSannolikt skitsnack.
De som vekligen har pengar skryter aldrig.
Kan inte påminna mig att jag hört någon välbärgad snacka om sina pengar. Man listar ut det ändå från kommentarer i förbifarten. Eller för att de visar något man begriper är värt pengar men som man får se pga något annat skäl.
Som kollegan som fixat till sina föräldrars lägenhet och den låg ute till försäljning. 13 mille. Hon var så glad för den blivit så fin så jag fick se annonsen. Det var liksom inget mer med det.
Samma med folk som tjänar massor. De pratar inte om sin lön.
ja, de är "tokar" båda 2Plus: Vilket jääävla ointressant samtalsämne! Man skiter väl fullständigt i andras ekonomi?
Folk som tjötar om sånt brukar ju vara lite off på något sätt..