Snurrfian
Moderator
love: Å vad härligt för er!Inatt får vi ta med sparven hem och prova att sova hemma med henne för första gången
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
love: Å vad härligt för er!Inatt får vi ta med sparven hem och prova att sova hemma med henne för första gången
Säg till om du hittar Edvin gungrävHar kollat ikapp på Riverdale och ska nu åka till loppisen för att gå igenom kontrakt och sånt innan det är dags för förköp ikväll. Hojta om jag ska kolla efter nåt till Sparven @cili
Är ju inte dig han ska vara sur på kan man tycka. Finns det skäl för att han ska jobba för mycket övertid får de begära dispens.Då fick jag bekräftat varför kollegan med mycket övertid var sur på mig idag. Facket hade ringt och begärt övertidsjournalen och kanske högsta hönset fick upp ögonen hur han jobbat
Då fick jag bekräftat varför kollegan med mycket övertid var sur på mig idag. Facket hade ringt och begärt övertidsjournalen och kanske högsta hönset fick upp ögonen hur han jobbat
Vad är den vänstra fyrbeningen för nåt?Klar o invigd,saknas bara målning o så funderar jag på om jag ska sy ett svart "gallerskydd"
Visa bifogad fil 12383
Han vill tjäna så mycket pengar som möjligtÄr ju inte dig han ska vara sur på kan man tycka. Finns det skäl för att han ska jobba för mycket övertid får de begära dispens.
Det är Gissa,dv.pinscher damen.Vad är den vänstra fyrbeningen för nåt?
Åh vad underbart, vilket härligt framsteg hoppas ni får en jättebra kväll och natt banana:Inatt får vi ta med sparven hem och prova att sova hemma med henne för första gången