Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Seriöst? Nu snöar det igen. Men inte ovanifrån utan från sidan. Snorhalt är det också, flera olyckor redan där lastbilar stället sig på tvären, nån har fått sladd på motorvägen och står mot färdriktningen och ytterligare en har kanat av lite längre söderut. Jag var själv ute för en timme sen och sladdade mig genom rondellerna och spann vid alla stopp. Galet!

20180316_080418.webp

Men vi har liksom inte mer snö än så här :crazy:

Kaosmorgon. Allt på en gång.

Svarta Faran var hovöm pga tappsko och har till sitt stora förtret husarrest tills vi får dit skoeländet igen.
Ser inte fram emot att mocka hans box ikväll.. Normalt gjort på.2 minuter om jag är noga men får han vara inne vänder han upp och ner på ALLT.
Hämnden för att han tvingas vara burdjur :cautious:

Slyngelhästen som får vara sällskapsherre till alla med husarrest är nöjdare än nöjdast över att slippa gå ut.

Kaosmorgon. Allt på en gång.

Svarta Faran var hovöm pga tappsko och har till sitt stora förtret husarrest tills vi får dit skoeländet igen.
Ser inte fram emot att mocka hans box ikväll.. Normalt gjort på.2 minuter om jag är noga men får han vara inne vänder han upp och ner på ALLT.
Hämnden för att han tvingas vara burdjur :cautious:
Kan du inte göra en toffla åt honom så att han får gå ut

Postnord....
Bäddmadrassen kom till örebro, fick meddelande om att boka frakt, fanns inga alternativ
Ringde och de ska köra ut imorgon till mig
Två timmar senare kommer ett sms om att madrassen finns att hämta.... i Örebro

:rofl:
Mamma jobbar på ett köksforum. En bänkskiva skickades ut till kund, lämnades på lokala Ica och avi skickades. Förtvivlad kund (kvinna ~80 år) ringde till mamma
"Jag har ingen bil, hur ska jag kunna hämta en bänkskiva i marmor?"
En miss hade skett hos postleverantören...

:rofl:
Mamma jobbar på ett köksforum. En bänkskiva skickades ut till kund, lämnades på lokala Ica och avi skickades. Förtvivlad kund (kvinna ~80 år) ringde till mamma
"Jag har ingen bil, hur ska jag kunna hämta en bänkskiva i marmor?"
En miss hade skett hos postleverantören...
Hur hämtar NÅGON oavsett ålder utan bil en bänkskiva av marmor på ett utlämningsställe? :confused: :D

Haha, att duscha måste vara det tråkigaste som finns! Eller i alla fall att tvätta håret. Jag gillar inte när håret blir blött! Och sedan står pt alla håll och det tar sjuttioelva timmar att få ordning på det igen.

KL

Jag försöker vakna till liv med snus och extrastarkt kaffe, så att jag orkar ta mig iväg till jobbet. Vem kommer på att lägga ett möte halv åtta en fredagsmorgon? :arghh:

Whaaaat? Duscha är ju livet!
Jag skulle gärna duscha hela dagarna!❤️

Att hitta en parkering vid biblioteket visade sig vara helt omöjligt. Att släpa en kasse med 28 böcker är jag inte så sugen på. Jag jobbar lördag, söndag och måndag. Böckerna ska lämnas senast måndag. Det är dagens dilemma det!

Solen vräker ner o värmer om man står i lä eller befinner sig i kuvösen på baksidan,går man ut på framsidan så är det isvind som gäller.
Idag ska jag städa kuvösen,vår eller inte o sen ska jag skruva om den där spjälsängen jag köpte för någon vecka sen då det visade sig att det nedre läget är för lågt,dumt att komma på det när man skruvade ihop den första gången :banghead: Synd att det är för kallt för att måla den oxå.
Sen har hundarna fått en jätte fin hundsoffa.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 788
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 286
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 287
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar