Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fått en inbjudan till jobbintervju. Ett jobb jag vill ha.
Går runt och ler
Kan du inte göra en toffla åt honom så att han får gå utKaosmorgon. Allt på en gång.
Svarta Faran var hovöm pga tappsko och har till sitt stora förtret husarrest tills vi får dit skoeländet igen.
Ser inte fram emot att mocka hans box ikväll.. Normalt gjort på.2 minuter om jag är noga men får han vara inne vänder han upp och ner på ALLT.
Hämnden för att han tvingas vara burdjur
Sitter inte kvar.Kan du inte göra en toffla åt honom så att han får gå ut
Sitter inte kvar.
Han har tappat skor för sömmen gått av. Det är rejält tryck i hans rörelser.
Upptäckte precis att min sambo och jag tydligen inte har samma adress. Jag bor på Huset 2, medan han bor på Huset bottenvåning. Undrar om övervåningen är min då (huu vad kallt, det är en oisolerad vind ).
Postnord....
Bäddmadrassen kom till örebro, fick meddelande om att boka frakt, fanns inga alternativ
Ringde och de ska köra ut imorgon till mig
Två timmar senare kommer ett sms om att madrassen finns att hämta.... i Örebro
Nej.Inte ens ett hovbandage med vet flex och silvertejp?
Hur hämtar NÅGON oavsett ålder utan bil en bänkskiva av marmor på ett utlämningsställe?
Mamma jobbar på ett köksforum. En bänkskiva skickades ut till kund, lämnades på lokala Ica och avi skickades. Förtvivlad kund (kvinna ~80 år) ringde till mamma
"Jag har ingen bil, hur ska jag kunna hämta en bänkskiva i marmor?"
En miss hade skett hos postleverantören...
Hur hämtar NÅGON oavsett ålder utan bil en bänkskiva av marmor på ett utlämningsställe?
Haha, att duscha måste vara det tråkigaste som finns! Eller i alla fall att tvätta håret. Jag gillar inte när håret blir blött! Och sedan står pt alla håll och det tar sjuttioelva timmar att få ordning på det igen.
KL
Jag försöker vakna till liv med snus och extrastarkt kaffe, så att jag orkar ta mig iväg till jobbet. Vem kommer på att lägga ett möte halv åtta en fredagsmorgon?
De har inte bokinkast? Det har bibblan i min lilla håla.Att hitta en parkering vid biblioteket visade sig vara helt omöjligt. Att släpa en kasse med 28 böcker är jag inte så sugen på. Jag jobbar lördag, söndag och måndag. Böckerna ska lämnas senast måndag. Det är dagens dilemma det!