Diskat, sorterat tvätt och startat slowcookern med indisk daal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, ni har värmebölja
-17 här nu
Tandläkarbesöket blev jobbigt, tandläkare som inte riktigt förstod vad jag tyckte var jobbigt, och mest blev irriterad när jag fick panik och ingen luft. På slutet rann tårarna och jag tror att hon faktiskt förstod hur jobbigt jag tyckte att det var. Jävla skit, förra gången jag lagade hade jag världens gulligaste tandläkare och jag gick därifrån med en känsla av att jag faktiskt tyckte att det var helt okej, nu känner jag mest att jag aldrig mer vill tillbaka till tandläkaren.
Så. Efter alla år på Buke var det dags för ny profilbild
Plocka poäng eller bevisa sin beröringsfobi mot allt annat än svensk kristendom....?Det är riktigt spännande när det dessutom kommer ifrån KD, vad är kyrkklockorna i såna fall? Avskräckande eller? Det känns som om hon bara försöker plocka poäng inför valet.
Sorry, men tycker den har sett så gräslig ut sedan Buke uppdaterades och åsnan blev suddigare. Tur att jag bytte till en söt profilbild iställetBlandade känslor! Man ska inte byta profilbild som man haft så länge. Men så sööt!