Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag känner mig förövrigt redan som en såskopp i huvudet. Har ingen aning om hur jag ska fixa den intensiva em/kväll jag har framför mig... O_o :down:

Fick precis en mailbekräftelse på att jag fått en plats på tömkörningskursen :up:.
Om några timmar ska jag iväg till stallet så hästen kan få sin sista spruta i grundvaccineringen mot botulism. Därefter har vi allt i ordning för ett år framöver, nu när hon fått tänder dragna och ny grundvaccination för influensa+stelkramp, samt botulism när vi ändå höll på. Nu ska bara isen smälta bort också, sen jäklar! (nästa år blir det skor och brodd!)

Sparven har gått upp i vikt idag, och bara kräkts en gång sen hon fick prova en ny sorts mat. Håll tummarna för att det vänder åt rätt håll nu

Pysslat om hästarna, gett dem extramaten och rullat ut en ny höbal. Jag är glad att jag bytte till tjockare täcken igår för huu så kallt det är. Och kallare ska det bli :down:

Nu blir det ett snabb-bad innan det är dags att åka till jobbet :)

Det är ju det! Och det är många, många fler som går i pension än vad som utbildas, så jobb kommer finnas. 32’ eller mer i slutlön, exkl OB och traktamente. Jag läste 60 veckor inkl fyra semesterveckor. Komsi komsi :D
Jag skulle inte få läsa till lokförare om jag ville :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 942
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 288
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 289
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar