Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pompoms är inte min grej längre men i detta fallet ställer jag mig sidan om dig o viftar jag med.Heja heja @skerper och skerpers fackombud!!! *viftar med pompomsen*
Sedan undrade han vilket fack som var positiva till omplacering för det var inte vi
Fi fan....
Jag skulle inte få läsa till lokförare om jag villeDet är ju det! Och det är många, många fler som går i pension än vad som utbildas, så jobb kommer finnas. 32’ eller mer i slutlön, exkl OB och traktamente. Jag läste 60 veckor inkl fyra semesterveckor. Komsi komsi
Äsch, det var inte så farligt. Man vänjer sig
Nu börjar det likna någotDet var -33 ett tag i morse på jobbet
Du får göra som jag blöta ner dig fullständigt och vara ute och jobba i någon timmar visserligen var det bara-31Det var -33 ett tag i morse på jobbet
Woot nooooooo! sööötSå. Efter alla år på Buke var det dags för ny profilbild
Åsnan har jag haft sedan jag gick i gymnasiet, blir 33 i år Han var så suddig, så det fick bli något nyttWoot nooooooo! söööt
Ja, okej då. Men ändååååÅsnan har jag haft sedan jag gick i gymnasiet, blir 33 i år Han var så suddig, så det fick bli något nytt