Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag med ibland! Sen tänker jag på hur gräsligt det måste vara att pulsa i 1,5 m snö bak till sista vagnen för att kolla bromsarna, då går det över :D men jobbet i sig är sjukt bra! Kort utbildning, bra betalt.

Ett eget godståg:love:

Ja, det där lät ju inte jättekul... men kan vara värt det.

Jag har en hund här som är rastlös och gnällig. Det är inte populärt. Nu ska jag bara tugga i mig ett äpple och sen gå ut med djuret. Frukosten får vänta.

Måste städa. Lockar inte särskilt mycket :meh:
Blir väl att köra igång en tvättmaskin och vika den färdiga tvätten. Är hemma med mini idag då hon har studiedag så kan lika gärna få det gjort.

Känner mig som ett levande lik. Jag behöver vila men så blir det inte. Har alldeles för mycket på jobbet så jag skulle bli stressad av det. Men nu är bilen utlöst också, efter lite strul där den nyanställde inte visste hur han skulle göra eftersom jag behövde dela upp betalningen på två olika kort. Men en kollega hjälpte honom så det löste sig. Kändes så där dock innan när han desperat föreslog olika lösningar och jag bara så nej eftersom jag behövde utnyttja ett kreditkort för en del av summan eftersom jag inte hade 10000+ cash.. Nu får den allt ta och hålla ett bra tag framöver!
Den nya bilen med..

Sitter och skissar lite, ska göra några små kort, som ska fästas på påsar fyllda med bullar och ges bort. Försöker komma på någon bra text till det också. :)

Haha, klart man vill. Äkta vara liksom :p
Som pensionerad lokförare/lokförarutbildare tycker han det är kul att kunna hobbyleka lite ändå :)
Min svärfar är också tågnörd! Men han bygger vagnar som en annan nisse målar och så delar de på resultatet och stoppar i en garderob nånstans :D Sambon avskydde när pappa hans hade fått nys om nån ny vagn som skulle passera. Då tvingades sambon med för att de skulle stå på varsin sida om spåret och ta kort på vagnen :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 957
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 290
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 289
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar