Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och Autokorrekt ändrade inkompetenta till inkopetendaInkopetenta
Vi har en bra chef och det ör ok att komma och pysa ur om manbehöver, vi vet hur hon är och stt alla vet det. Vi får säga ifrån till henne när det blir för mycket. Det gör det mycket enklare faktiskt.Jag är imponerad av er, jag hade inte fixat det.
Jag håller på ditt inre barnOch Autokorrekt ändrade inkompetenta till inkopetenda
Är det ens ett ord?!
Jag är övertrött och den vuxna i mig säger att jag borde gå och lägga mig redan medan kärringjäveln i mig säger att jag ska fortsätta vara surpuppa resten av kvällen....
Barnet i mig säger att vi skiter i båda, badar skumbad, dricker te, äter choklad och kollar på film en stund i stället
Jag känns väldigt oklar i kväll.
Bejaka barnet i dig, självklart! (ta gärna en bit choklad åt mig med )Och Autokorrekt ändrade inkompetenta till inkopetenda
Är det ens ett ord?!
Jag är övertrött och den vuxna i mig säger att jag borde gå och lägga mig redan medan kärringjäveln i mig säger att jag ska fortsätta vara surpuppa resten av kvällen....
Barnet i mig säger att vi skiter i båda, badar skumbad, dricker te, äter choklad och kollar på film en stund i stället
Vi har en bra chef och det ör ok att komma och pysa ur om manbehöver, vi vet hur hon är och stt alla vet det. Vi får säga ifrån till henne när det blir för mycket. Det gör det mycket enklare faktiskt.
Och sen är hon i grunden en väldigt snäll människa även om det blir fel också. Jag ser det som ett sätt att hålla mina people skills vassa
Och med tanke på vad en del av våra kunder kan häva ur sig vid avslag, kontroller etc så är hon ingenting
Och Autokorrekt ändrade inkompetenta till inkopetenda
Är det ens ett ord?!
Duger inte svart-ish? Måste det vara helsvart?Kiron frågade idag om jag känt mig hjälpt av några smärtstillande mediciner. Svarade sanningsenligt nej. Kom precis på vad som hjälper: VIN
Ska jobba på ett event imorgon och fick precis mail att klädkoden är "svart". Kaos. Har nu rivit ut alla garderober och hittat ETT halsvart plagg. En svinslampig YSL klänning från typ 1986. Jaja de bad som svart så att ehmmm
Duger inte svart-ish? Måste det vara helsvart?
(försöker föreställa mig dig i helsvart. Går sådär.....)
Mindre tvättTydligen måste det vara just helsvart. Men har löst det. Kan dock inte ha underkläder under
Klaga på du det gör alla andra.Har skrivit ned allt som jag diskuterade med försäkringstanten idag så jag kommer ihåg det .Kan vara bra så man minns vid senare tillfälle och när jag ska ringa vc och facket och höra vad dom tycker om det hela .Ska nog även ta tanten en gång till då det var lite oklart då bossen sa att jag skulle bli uppsagd och dom ev skulle fixa något annat att det inte kallas för omplacering utan att få sparken som hon sa att det var och något annat vore olagligt sa hon .Verkar som skitstöveln till chef ljuger så stor han är då han talat med henne .
Hoppas ni inte blir less på mitt klagande men har så mycket tankar som flyger runt i huvudet nu och har ingen att prata med .