Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ont i rygg och höfter efter dagens promenad, men själen mår bra så det är värt det :).
Får väl paxa en pall på jobbet imorgon för det finns risk att det inte är bättre då :p.

Och Autokorrekt ändrade inkompetenta till inkopetenda :confused::banghead:
Är det ens ett ord?! :mad:

Jag är övertrött och den vuxna i mig säger att jag borde gå och lägga mig redan :cautious: medan kärringjäveln i mig säger att jag ska fortsätta vara surpuppa resten av kvällen....:rage:

Barnet i mig säger att vi skiter i båda, badar skumbad, dricker te, äter choklad och kollar på film en stund i stället :angel:

:cautious: Jag känns väldigt oklar i kväll.

Jag är imponerad av er, jag hade inte fixat det.
Vi har en bra chef och det ör ok att komma och pysa ur om manbehöver, vi vet hur hon är och stt alla vet det. Vi får säga ifrån till henne när det blir för mycket. Det gör det mycket enklare faktiskt.
Och sen är hon i grunden en väldigt snäll människa även om det blir fel också. Jag ser det som ett sätt att hålla mina people skills vassa ;)

Och med tanke på vad en del av våra kunder kan häva ur sig vid avslag, kontroller etc så är hon ingenting :cautious:

Jag är övertrött och den vuxna i mig säger att jag borde gå och lägga mig redan :cautious: medan kärringjäveln i mig säger att jag ska fortsätta vara surpuppa resten av kvällen....:rage:

Barnet i mig säger att vi skiter i båda, badar skumbad, dricker te, äter choklad och kollar på film en stund i stället :angel:

Jag håller på ditt inre barn :D

Kiron frågade idag om jag känt mig hjälpt av några smärtstillande mediciner. Svarade sanningsenligt nej. Kom precis på vad som hjälper: VIN :cool:

Ska jobba på ett event imorgon och fick precis mail att klädkoden är "svart". Kaos. Har nu rivit ut alla garderober och hittat ETT halsvart plagg. En svinslampig YSL klänning från typ 1986. Jaja de bad som svart så att ehmmm :angel:

Bejaka barnet i dig, självklart! (ta gärna en bit choklad åt mig med :o)

Vi har en bra chef och det ör ok att komma och pysa ur om manbehöver, vi vet hur hon är och stt alla vet det. Vi får säga ifrån till henne när det blir för mycket. Det gör det mycket enklare faktiskt.
Och sen är hon i grunden en väldigt snäll människa även om det blir fel också. Jag ser det som ett sätt att hålla mina people skills vassa ;)

Och med tanke på vad en del av våra kunder kan häva ur sig vid avslag, kontroller etc så är hon ingenting :cautious:

Skönt med en bra chef iaf :up:

Skit från andra än kollegor rinner av mig (jag har varit med om att markägare står och skriker mig i ansiktet).

Jag röstar utan tvekan på skumbad och choklad. Kan vara bland det bästa som finns ju!

Tror att det är dags för dottern att lägga sig. Jag är ledig imorgon så vi behöver inte gå upp förrän 7.20 eller så.
Eventuellt ska jag vara med i skolan en stund imorgon. (Om jag inte lyckas övertyga dottern om att det inte är nödvändigt just imorgon :p )

Stressar :S vill hinna baka och städa inför helgen, samtidigt som jag har tenta. Vet att jag inte ska stressa, men ibland blir det bara för mycket och jag är där igen :crazy:..nu sitter jag här och försöker stressa ner, tänker att jag kan bjuda på kanelbullar och ballerinakakor imorgon, det har ingen dött av. Om jag inte mår bättre imorgon och hinner baka då!

Kiron frågade idag om jag känt mig hjälpt av några smärtstillande mediciner. Svarade sanningsenligt nej. Kom precis på vad som hjälper: VIN :cool:

Ska jobba på ett event imorgon och fick precis mail att klädkoden är "svart". Kaos. Har nu rivit ut alla garderober och hittat ETT halsvart plagg. En svinslampig YSL klänning från typ 1986. Jaja de bad som svart så att ehmmm :angel:
Duger inte svart-ish? Måste det vara helsvart?

(försöker föreställa mig dig i helsvart. Går sådär.....)

Jag har slut på bok igen. Ska se om jag kan komma igång med en ny ikväll (The essex serpent) eller om jag kanske ska börja om med Hicke? Det kan ju vara smart med något enkelt nu inför 3 hektiska dagar...

Jaha. VC ringer imorse och säger provtagning senast imorgon och telefontid till läkaren på fredag.
Kallelsen säger läkarbesök kl 11. fredag. Nog fan borde dom kunna läsa innantill??
:rage::rage:
(I posten idag)

Har skrivit ned allt som jag diskuterade med försäkringstanten idag så jag kommer ihåg det .Kan vara bra så man minns vid senare tillfälle och när jag ska ringa vc och facket och höra vad dom tycker om det hela .Ska nog även ta tanten en gång till då det var lite oklart då bossen sa att jag skulle bli uppsagd och dom ev skulle fixa något annat att det inte kallas för omplacering utan att få sparken som hon sa att det var och något annat vore olagligt sa hon .Verkar som skitstöveln till chef ljuger så stor han är då han talat med henne .
Hoppas ni inte blir less på mitt klagande men har så mycket tankar som flyger runt i huvudet nu och har ingen att prata med .

Har skrivit ned allt som jag diskuterade med försäkringstanten idag så jag kommer ihåg det .Kan vara bra så man minns vid senare tillfälle och när jag ska ringa vc och facket och höra vad dom tycker om det hela .Ska nog även ta tanten en gång till då det var lite oklart då bossen sa att jag skulle bli uppsagd och dom ev skulle fixa något annat att det inte kallas för omplacering utan att få sparken som hon sa att det var och något annat vore olagligt sa hon .Verkar som skitstöveln till chef ljuger så stor han är då han talat med henne .
Hoppas ni inte blir less på mitt klagande men har så mycket tankar som flyger runt i huvudet nu och har ingen att prata med .
Klaga på du det gör alla andra.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 995
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 292
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 289
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar