Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
De ville göra så när det började bra iväg, idag kan man skriva en framtidsfullmakt vilket hade varit det bästa men nu ville kommunen absolut att det skulle vara en God man, så maken ställde upp under protest. Han har skött all hennes ekonomi sen svärfar dog med sin systers goda minne så det är absolut inget problem där emellan. Utan det är enbart överförmyndarnämnden som är problem, jag skriver i hans "besöksloggar" för att minska risken för överhettning hos maken. :angel:

Överförmyndaren är :devil: avföda. Jag avråder alla som ens andas om att bli god man att göra det. Det är lika illa över hela landet verkar det som (jag har en kollega häruppe som också avskyr idioterna).

Hemma och helt slut efter besöket hos bm och sen besök hos kompis. Hos kompisen blev det ljuvlig hundpromenad i solen och sen fika.

Lite mer diskret :D
29214330_10156377039310712_2628761078846193664_n.jpg

Förstår inte vad du menar? :angel::angel::angel:

Idag ringde en dam från sjukvårdsförsäkringen angående deras rehabutredning .Märktes hon pratat med bossen och sa att det bästa för mig var att bli omplacerad .Trodde man blev det inom företaget och inte genom att bli uppsagd och börja på ett annat för en lön som är en bra bit från det jag har nu :(

Känner mig jävligt sliten just nu. Kiropraktorn tyckte att jag var typ KAOZ. Alltså hen sa det inte rakt ut men :p Jag borde börja träna på ngt sätt...
Börjar dessutom lacka ur rätt bra på arbetsbelastningen på jobbet. Min älskade galna chef har slutat och ersatts av en person som visserligen är snäll men även totalt oorganiserad. Hen är även om man ska vara ärligt relativt inkompetent. Jag har inga problem med att folk gör misstag, men då vill jag gärna att man står för det och typ "ok jag gjorde fel, men jag gör om och gör rätt. Gillar inte att man då för över sitt jobb på andra och liksom "tar åt sig äran" av uppgiften när ngn annan löst det.

Fick en liten feeling idag att jag kanske borde säga upp mig, sådär lite spontant. Men har nu lugnat mig, tar ett glas vin och funderar mogen på saken istället ;)

Vart till viktväktarna och vägt mig, - 2.5 kg på 2 veckor :up:
Det "firar" jag med att baka :o
Tror det var @bettysmatte som tipsade om det, kokosrutor med hallonglasyr, Skulle göras i långpanna men jag gjorde som muffins då det är lättare att ta med till jobbet, det är till fredagsfikat :)

Bifogade filer

• IMG_20180314_175437.webp
    IMG_20180314_175437.webp
    360,1 KB · Visningar: 36
Vart till viktväktarna och vägt mig, - 2.5 kg på 2 veckor :up:
Det "firar" jag med att baka :o
Tror det var @bettysmatte som tipsade om det, kokosrutor med hallonglasyr, Skulle göras i långpanna men jag gjorde som muffins då det är lättare att ta med till jobbet, det är till fredagsfikat :)
Visst var det jag som tipsade :) ! Hoppas att du blev nöjd med resultatet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 010
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 293
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 289
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar