Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har skottat den jävla snön Nu lukar jag illa och är genomsvettig. Behöver duscha innan jag åker in till stan för att jobba några timmar.Varit fruktansvärt elak och sagt nej till mina barn när de ville ha skjuts till skolan. de fick liv att åka buss idag igen. Borde klä på mig och gå ut och sopa av parabolen som är full med snö men vill inte. Men om jag vill ha tv så måste jag, borde hämta ved också. Hej och välkommen fredag och den underbara snön som bara faller och faller. Bry er inte om mig jag kommer nog att hittas i sängen under täcket tills snön är borta.
Jag har skottat den jävla snön Nu lukar jag illa och är genomsvettig. Behöver duscha innan jag åker in till stan för att jobba några timmar.
15 cm till var inget nån behövde. Totalt fullständigt och vansinnigt onödigt. Och det fortsätter snöa. Antagligen måste jag skotta imorgon bitti igen.
Snart avgår jag. Från vad är oklart. men jag avgår.
Så det är dig vi ska skylla på, vi andra som inte fått våra änJag har fått min deklaration 13 gånger, undrar om det betyder att jag får min lilla återbäring på c:a 1300:- lika många gånger? (Jag är helnöjd med min lilla slant, det betalar ett par hotellnätter i Brighton i april )
Surt.5000 i restskatt
Jippie
5000 i restskatt
Jippie
Här snöar det fortfarande och jag kommer också att knäcka ryggen idag för jag blir tvungen att skotta bort en rejäl plogvall med saltsörja Men postis måste få skottat, så det blir till att bita ihopFytusan vad onödigt! I morse vid 5 vräkte snön ner och nu har vi +4 o solen glipar mellan molnen.
Så nu kommer jag få förstöra ryggen på att skotta slask