Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fått deklarationen men vågar inte tro att det är sant förrän jag har fått och kollat alla kontrolluppgifter! :o
Jag tror att under de 25 gånger jag fått deklaration kontrollkollat uppgifterna typ 0 ggr. Kan ha blivit blåst hur mycket som helst utan att ha en aning om det :D

Men då har jag förvisso haft enkla deklarationer där jag antingen skrivit under eller bara dragit av för resor :)

Håller tummarna att allt stämmer för dig och att du får tillbaka den summan som du inte riktigt vill tro på än :D

Sitter och äter lunch. Är helt galet hungrig efter en lååång promenad med hundarna. I början hade vi dessutom sällskap av Vännen och det var lika underbart som alltid. Jag är lika glad som alltid åt att jag träffat honom. Han pratar också om hur glad han är åt att ha fått lära känna mig. Jag har inte helt vant mig vid det än :p

Ligger på sängen med huvudvärk. Har varit och kopierat papper och ska strax gå och handla på Coop. Kommer att få ont i ryggen men får väl tåla det. :arghh:

Försöker få grepp om ett av de mindre enkla områdena inom mitt jobb.. Så ett icke fungerande systemstöd. Som de hastat att göra klart den här delen i. Som inte funkar som det ska. Och ansvarig myndighet skickar ut listor som inte stämmer.
Tur vi är härdade :crazy:

Många som är bortresta just nu. Sol, bad och tropiska nätter.
Här är det snö i mängder. Tung snö. Märks knappt att jag skottade igår. Nu är det äntligen uppehåll. Innan var det som att någon däruppe glömt kranen på.

Sitter och äter tacos med bubbelvatten. Det är så nära jag kommer att åka utomlands :p

Nu är min vitvara levererad :up: Så nu är jag "fri" att göra vad jag vill :p
Har varit ute och skottat mina två nerfarter, fast bara plogvallarna av salt/is/snö-sörja - det var tungt :mad: Gick inte ens att använda snösläden, fick ta en spade :crazy:
Så nu har jag verkligen gjort mig förtjänt av bullen till kaffet :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
85 86 87
Svar
1 734
· Visningar
46 882
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 276
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 245
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar