Jag ska snart till VC och är nervös. Stick i fingret väntas .
Det kommer att gå bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska snart till VC och är nervös. Stick i fingret väntas .
Det kommer gå bra
Det gjorde tyvärr inte det.Det kommer att gå bra
Lägg dig på tutenSitter och retar upp mig på en norrman som parkerat framför porten med bil och trailer . Dom har tuss besiktning i källaren men han borde förstå att vi jobbar här än . Vill åka hem men måste vänta på att han kommer tillbaka
Men vad i hela.....
A-kassan vill ha arbetsgivarintyg från 2007. Jag jobbade en månad på deltid då.
VAD ska de ha det till och hur i hela friden ska jag få fram det. Sannolikheten att någon har någon som helst koll på arbetade tider för elva år sedan är väl lika med noll....
Fast du tog dig dit och med avsikten att ta blodprov - så det går ju framåt! Kämpa på.Det gjorde tyvärr inte det.
Sköterskan jag träffade idag var lugn och förtroendeingivande, så det var ju bra, men det räckte inte hela vägen. Vi fick pausa lite för det kom några patienter och under tiden fick jag vänta i väntrummet. Jag höll på att svimma där trots att jag gjorde vad jag kunde för att andas. När jag hämtat mig fortsatte vi och sköterskan berättade om hur ett stick i fingret går till och då blev jag illamående igen.
Jag ska fråga medishästens ägare om hon kan tänka sig att sticka mig igen och då även ta provet.
Jag skulle bara ha tagit ett stick i fingret och kollat Hb. Nu gick inte det idag, men någon gång måste det gå.Fast du tog dig dit och med avsikten att ta blodprov - så det går ju framåt! Kämpa på.
Det är inte så bara om man är rädd. Bra att du tog dig dit!Jag skulle bara ha tagit ett stick i fingret och kollat Hb. Nu gick inte det idag, men någon gång måste det gå.