Nu är det helg, firas in med chips och dip, samt te.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad himla roligt!!! vad är Det för jobb??Hurra sambon fick jobbet! Han börjar på måndag.
Hur kan du se det? När jag loggade in stod det att e-tjänsten inte öppnar förrän 20/3...Får tillbaka i år- 789 kr...
Vad himla roligt!!! vad är Det för jobb??
Man kan även få rabatt på andra ställen med. tex simhallen, gym osv.Ringde till Fk i em. Fick veta av en arbetskompis att om man har sjukpension (sjukersättning) från Fk, så kan man få ett intyg, så att man får ett billigare busskort på UL. Månadskortet där kostar nu 840 kr i månaden, med intyg typ 500 kr...
Står samma på min.Hur kan du se det? När jag loggade in stod det att e-tjänsten inte öppnar förrän 20/3...
De som har digital brevlåda har fått sina besked i den redan.Hur kan du se det? När jag loggade in stod det att e-tjänsten inte öppnar förrän 20/3...
Har man digital brevlåda exempelvis Kivra, så har man fått sitt skattebesked idag eller igår. Själva deklarationen kan man inte göra förrän tidigast 20/3 när dom öppnar tjänsten.Hur kan du se det? När jag loggade in stod det att e-tjänsten inte öppnar förrän 20/3...
De som har digital brevlåda har fått sina besked i den redan.
Jaha, har Kivra men inte aktiverat att få myndighetspost där så får hålla ut ett tag till.Har man digital brevlåda exempelvis Kivra, så har man fått sitt skattebesked idag eller igår. Själva deklarationen kan man inte göra förrän tidigast 20/3 när dom öppnar tjänsten.
Jag skrev ett meddelande till dem och undrade om detta var på riktigt.....Har dom ens rätt att begära intyg som är så gamla Det finns väl inget värde för dom i det?!! Konstig A-kassa
Inte jag.De som har digital brevlåda har fått sina besked i den redan.
Inte jag.
Jag valde inget om att få det digitalt men jag fick det ändå.Har du valt hos skm att få beskedet digitalt då? Sen lär de inte skicka ut till alla exakt samma dag, då havererar nog systemet
Ja, har funkat innan. Det kommer väl på måndag då.Har du valt hos skm att få beskedet digitalt då? Sen lär de inte skicka ut till alla exakt samma dag, då havererar nog systemet