Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sååå jävla trött! Har jobbat som en tok, varit hos psykolog för första gången(verkade bra.. skönt), jobbat mer, hastat runt i stallet, jobbat mer och skulle eg bada vovvi som ska bo hos grannen i helgen. Men orkar faktiskt inte. Får bli imorgon.
Hade också velat bo hos grannen och sova i helgen.. :P
Men vi ska på event och bo borta. Det är ju kul. Jättekul! Men jag är lite väl trött eg.
Får vila efter helgen!

Är helt slut. Det var uteritt på ridskolan och jag + 2dm djup blötsnö att springa i = dålig kombo.:crazy: Försökte få ponnyn att springa i snön så att jag kunde ta stigen men då halvhoppade han så A blev rädd :down: tack och lov så hade mamma förberett med färska räkor och rosé hemma i vår lägenhet när vi kom hem :love: nu ligger vi i sängen och myser, mätta och trötta!

Ringde till Fk i em. Fick veta av en arbetskompis att om man har sjukpension (sjukersättning) från Fk, så kan man få ett intyg, så att man får ett billigare busskort på UL. Månadskortet där kostar nu 840 kr i månaden, med intyg typ 500 kr...
Man kan även få rabatt på andra ställen med. tex simhallen, gym osv.

Stallet och mathandling klart så nu äter vi kvällsmat och kollar på Sveriges mästerkock.
Jag ska planera morgondagen också så att allt klaffar med stall, dusch, buss och tåg.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 768
· Visningar
47 634
Senast: Sel
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 277
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 246
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar