Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger fortfarande i sängen på ett litet mysigt b&b. Snart dags för frukost och sen andra svängen till ullared. Liiite besviken på utbudet av mammakläder men idag ska jag kolla bebisavdelningen, där kan det ju bli dyrt.. nu kom jag ju visserligen därifrån med en jäkla massa saker igår ändå, trots att det bara blev en amnings-bh i mammaväg :)

Avskaffa vintern NU! Ropen skalla, VÅR ÅT ALLA
28871835_10155314629792196_6876578907593242160_n.jpg

Förresten, det är inte så att tryckfelsnisse varit framme och A- kassan menar 2017? Låter iaf mer rimligt än 2007...:cautious:
Nix.
De uppger ett datum när anställningen upphörde och det stämmer alldeles utmärkt.
Jag har faktiskt hittat kopia på arbetsgivarintyget i en pärm men tänker inte sända in det. En månads jobb på 80% för elva år sedan. Det är galenskap. De jobb jag haft före och efter frågar de inte om. Så varför :confused: :confused: :confused:

Väntar smått otåligt på att höra från syrran eller svågern. Hon fick vattenavgång i torsdags tidig morgon men inget har hänt och igår blev hon igångsatt.

(Jag vet att det kan ta tid, jag är ändå lite otålig. Vill ju veta att det gått bra.)

Nix.
De uppger ett datum när anställningen upphörde och det stämmer alldeles utmärkt.
Jag har faktiskt hittat kopia på arbetsgivarintyget i en pärm men tänker inte sända in det. En månads jobb på 80% för elva år sedan. Det är galenskap. De jobb jag haft före och efter frågar de inte om. Så varför :confused: :confused: :confused:
Men så skumt? Måste ju vara preskriberat vid det här laget?

Vaknade tidigt idag.
Så jag har mät nya akvariumet, tagit in jorden från balkongen så den kan tina, packat medicinlådan, mailat, pratat med min fiskkompis och gjort frukost

Har packat upp min nya actionkamera. Bara för att inse att mitt minneskort inte alls passar i den..
Nåja.
Får väl börja med att lära mig hur den funkar :D
Ska användas för fölningsövervakning till att börja med, men den går ju att ha till mycket hoppas jag.

Har packat upp min nya actionkamera. Bara för att inse att mitt minneskort inte alls passar i den..
Nåja.
Får väl börja med att lära mig hur den funkar :D
Ska användas för fölningsövervakning till att börja med, men den går ju att ha till mycket hoppas jag.

Jag använder min till att filma träningspass. Gillar att det är vidvinkel så ställer man kameran i ett hörn kommer så gott som hela ridbanan med. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 764
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 999
· Visningar
56 277
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 251
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar